01.03.2023 / 08:47
StoryEditor

Amrest odbudowuje przychody po pandemicznych latach. Wyniki finansowe za 2022 rok cieszą spółkę

Lokale gastronomiczne AmRestu (fot. mat. prasowe, AmRest)
Amrest Holding odnotował w 2022 roku 2,42 mld euro przychodu i 6,67 mln euro zysku netto. Zysk operacyjny spółki wyniósł 74,59 mln euro, a EBITDA 384,4 mln euro. Operator sieci restauracji chwali się rekordowym wzrostem, ponieważ przychód zwiększył się o 26,3 proc.

Spółka, która prowadzi multibrandowe sieci restauracji tłumaczy wzrost przychodów złagodzeniem obostrzeń sanitarnych, co w połączeniu z omnikanałowym pozycjonowaniem AmRest zaow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 12:33
StoryEditor
Biedronka wchodzi na kolejny rynek. Czy to Rossmann będzie największą ofiarą działań dyskontera?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Biedronka rozszerza swoją działalność o kolejny segment rynku. Sieć handlowa należąca do Jeronimo Martins wprowadza do sprzedaży nową linię kosmetyków do włosów pod marką NIUQI. Jakie produkty trafiły na półki i co wyróżnia tę linię na tle konkurencji?

Biedronka poszerza portfolio produktów o nową linię kosmetyków do włosów. Nowość została wprowadzona w ramach marki własnej NIUQI, która do tej pory kojarzona była z kosmetykami...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 17:24
StoryEditor
Pull&Bear się zmienia. Sieć uruchomiła sklep w nowej formule
Pull&Bear wzmacnia swoją obecność na polskim rynku poprzez renowację i powiększenie salonu w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie (fot. mat.pras.)

Po powiększeniu powierzchni sprzedaży do prawie 700 metrów kwadratowych marka otworzyła dziś w Warszawie sklep w nowej odsłonie.

Pull&Bear wzmacnia swoją obecność na polskim rynku poprzez renowację i powiększenie salonu w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Nowy wizerunek sklepu marki to inn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. kwiecień 2025 01:49