12.04.2023 / 15:17
StoryEditor

Ambitne plany Multi Ice Group. Firma chce mieć na koniec tego roku prawie 500 punktów gastronomicznych

Crazy Dog to jedna z dwóch nowych franczyzowych marek gastronomicznych rozwijanych przez Multi Ice Group (fot. materiały prasowe)
Multi Ice Group – właściciel takich szyldów jak Lody Bonano oraz U Lodziarzy, a także obecnych w portfolio firmy od ubiegłego roku brandów Crazy Dog oraz BuBu Bouble Tea – prowadzi już za pośrednictwem swoich franczyzobiorców ok. 400 punktów gastronomicznych w całym kraju. Jak wyglądają plany tej białostockiej firmy na bieżący rok?

– Planujemy otworzyć około 70 nowych lokali w tym roku – zapowiada Radosław Charubin, prezes Multi Ice Group, dodając, że od stycznia do teraz firma podpisała już 24 umow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 10:45
StoryEditor
Auchan otworzy innowacyjny koncept sklepu w Wilanów Park. Ceetrus i Apsys zainwestują 200 mln euro i zmienią krajobraz handlowy w Warszawie

Firmy Ceetrus i Apsys ogłosiły utworzenie spółki joint-venture, która we współpracy z firmą Nhood planuje realizować projekty deweloperskie. Pierwsza inwestycja w ramach tego partnerstwa - Wilanów Park - stanie się istotnym miejscem handlowo-rozrywkowym na południu Warszawy. W kompleksie pojawią się takie marki jak Auchan czy Decathlon.

Jak Wilanów Park zmieni rynek nieruchomości komercyjnych?

Celem porozumienia zawartego pomiędzy Ceetrus, Apsys i Nhood jest tworzenie innowacyjnych, zrównoważonych projektów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 08:54
StoryEditor
Nowoczesna i samoobsługowa. Intermarché otwiera nową stację paliw w koncepcie "light". To piąty tego typu obiekt sieci w Polsce
Nowa stacja paliw Intermarché w Środzie Śląskiej (fot. Materiały Prasowe)

Sieć Intermarché uruchomiła nową stację paliw w formule "light". Obiekt mieści w Środzie Śląskiej i jest piątą w pełni zautomatyzowaną placówką działającą pod szyldem franczyzowej marki w Polsce. Punktem zarządzają Aleksandra i Mariusz Krejowie. Lokalni przedsiębiorcy prowadzą także pobliski supermarket Bricomarché.

Grupa Muszkieterów kontynuuje dynamiczny rozwój w ramach szyldów Intermarché oraz Bricomarché. 21 marca 2025 roku firma otworzyła nową stację paliw. Placówka mieszcząca ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 09:51