27.05.2021 / 07:59
StoryEditor

Agata Polityło, general manager, Wolt Poland: Inwestujemy energię w pozyskiwanie partnerów. Chcemy zwiększyć nasze portfolio sklepów

Agata Polityło, general manager, Wolt Poland (fot. Wolt)
– Od samego początku mieliśmy dobrze doinwestowane i dopracowane operacje ze sklepami, więc potrafiliśmy dostarczyć produkty w ciągu 30-40 minut. Kupiliśmy tym rzeszę klientów już na samym początku pandemii – mówi Agata Polityło, general manager w firmie Wolt Poland.

Za branżą dostaw żywności niezwykle udany rok, ale łatwo nie było. Co stanowiło największe wyzwanie dla Wolta i innych firm z tego rynku?

To był dziwny rok, nie tylko d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 09:06