30.12.2020 / 08:10
StoryEditor

Zmiana nawyków żywieniowych to świadoma decyzja, a nie postanowienie noworoczne

Mikroliście to innowacyjne warzywa, które zawierają znacznie więcej minerałów i antyoksydantów niż rośliny w dorosłej postaci (fot. Carrefour)
W ramach "Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców" Kantar przebadał rolę postanowień noworocznych jako motywatora do zmiany diety. Wniosek jest zaskakujący: nie praktykujemy postanowień noworocznych i nie upatrujemy w nich szansy na realne zmiany sposobu odżywiania. Taka zmiana to proces, który wolimy lepiej zaplanować.

Zdecydowana większość nie praktykuje postanowień noworocznych. Nie upatrujemy w nich szansy na realne zmiany. Kojarzą się z szybkim wypaleniem i zawodem. Wśród barier pojawia si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.01.2025 / 08:00
StoryEditor
Bricomarché planuje podwojenie wydatków na reklamę w przyszłym roku, sieć chce być bardziej obecna w przestrzeni publicznej
Nowy sklep Bricomarche w Lubinie (mat. prasowe)

Planujemy podwojenie wydatków na reklamę w przyszłym roku, chcemy być bardziej obecni w przestrzeni publicznej. Nasze przewagi to lepsze dostosowanie oferty do potrzeb lokalnych, decentralizacja i elastyczność. Wynikają one stąd, że sklepami zarządzają niezależni przedsiębiorcy – podkreśla Marek Sawa, prezes Bricomarché.

We wrześniu 2024 r. konsumpcja mocno tąpnęła i nas też to dotknęło. Zaobserwowaliśmy wówczas pierwszy niepokojący sygnał. Natomiast w październiku koniunktura poprawiła się na t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 14:19
StoryEditor
Mali przedsiębiorcy słono zapłacą? Rzeczniczka MŚP apeluje do premiera i ministrów
Agnieszka Majewska, rzeczniczka MŚP

Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców zwróciła się do Premiera Donalda Tuska oraz ministrów klimatu i środowiska oraz rozwoju i technologii z apelem o ułatwienie przedsiębiorcom rozliczenia korzystania z maksymalnych cen energii w 2024 roku. Jeżeli przedsiębiorcy nie rozliczą się do końca lutego, mogą dotknąć ich poważne kary.

Rozliczenie jest konieczne, ponieważ rozumiane jest jako pomoc publiczna. Nowe regulacje w tym zakresie, obowiązujące od 27 listopada 2024 r., mogą zdaniem rzeczniczki MŚP utru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:52