22.08.2024 / 22:10
StoryEditor

Dino wskazuje, co może się dziać z marżami, cenami i sprzedażą w drugiej połowie 2024 r.

Zarząd Dino wskazał, co może wpływać na działalność i wyniki grupy (fot. Shutterstock)

Rywalizacja sieci handlowych na polskim rynku oraz utrzymująca się deflacja cen niektórych produktów mogą ograniczać wzrost sprzedaży LfL Dino w drugim półroczu "do poziomu średniego jednocyfrowego" - wskazuje zarząd Dino Polska.

Wśród czynników, które w ocenie zarządu mogą mieć wpływ na działalność Grupy Dino do końca 2024 r., wskazano m.in. sytuację makroekonomiczną w Polsce, a także wzrost ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 14:44
StoryEditor
Silny wzrost na rynku nieruchomości komercyjnych. Transakcje w pierwszym półroczu sięgnęły 1,76 mld euro
Krzysztof Misiak, dyrektor zarządzający Cushman & Wakefield w Polsce (fot. mat. pras.)

Agencja Cushman & Wakefield szacuje wartość transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych w pierwszej połowie 2024 r. na 1,76 mld euro, co stanowi blisko 80-procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2023 r. Na rynku widoczna jest wzmożona aktywność funduszy inwestycyjnych, w tym podmiotów z polskim kapitałem. Eksperci Cushman & Wakefield prognozują, że całoroczny wolumen inwestycyjny może osiągnąć aż 4 mld euro.

Krzysztof Misiak, dyrektor zarządzający Cushman & Wakefield w Polsce wskazuje, że w pierwszym półroczu nastąpiło wyraźne odbicie sektora nieruchomości komercyjnych, a ponad 1,7 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2024 / 18:02
StoryEditor
Pogorszyła się koniunktura w handlu. Jak przedsiębiorstwa oceniają swoją ogólną kondycję?
Koniunktura w handlu osłabiła się (fot. Shutterstock)

W trzecim kwartale br. koniunktura w handlu pogorszyła się. Wartość wskaźnika koniunktury IRG SGH wynosi 3,0 pkt, co oznacza spadek o 0,3 pkt w ciągu kwartału.

Autorzy badania zwracają uwagę, że pomimo powyższego faktu wartość wskaźnika i tak jest wyższa od średniej dla trzecich kwartałów z ostatnich 10 lat (jest ona ujemna - wynosi -1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. sierpień 2024 22:11