21.05.2024 / 12:57
StoryEditor

Żabka zapowiada przywrócenie większości obecnie wygaszanych usług w aplikacji Żappka

Żabka zapowiada zmiany w Żappce (fot. Żabka)
Żabka gasi pożar medialny po rozesłanym do klientów komunikacie, który mówił o planowanym wyłączeniu w aplikacji Żappka usług Żappka Pay i Żappka Post, subskrypcji, a także gry Żabu. Sieć stara się uspokoić użytkowników aplikacji i zapowiada przywrócenie części z tych funkcji w przyszłości.

Szczegóły? Tych Żabka niestety nie zdradza. Nie wiadomo więc, które usługi wrócą, a z którymi klienci pożegnają się już za kilka tygodni na dobre. Komunikat sieci o wygaszeniu usług i aktualizacji regulaminu zatytułowany został "Żappka zmienia się na lepsze", a w środku przeczytać można m.in. o postawieniu na "dynamiczny rozwój" aplikacji.

Żabka wyłącza usługi, ale też zapowiada nowości

"Solidnie się do tego (rozwoju - red.) przygotowujemy, dlatego niebawem tymczasowo wyłączamy niektóre części aplikacji, m.in. subskrypcje, Żappka Post, grę Żabu i przelewy żappsów. Spokojnie, to nie oznacza, że one znikają na dobre! W większości wrócą, ale w odmienionej, lepszej wersji, by dać Wam jeszcze więcej frajdy. Jednocześnie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami, które mile Was zaskoczą w nowej odsłonie aplikacji" (pisownia oryginalna).

W pierwotnym komunikacie Żabki sprzed ponad tygodnia żadnych wzmianek o "tymczasowości" wygaszania usług nie było. Zapowiedziano wtedy, że wyłączona zostanie możliwość płatności metodą Żappka Pay w sklepach Żabka od 17 czerwca br. Ogłoszono też, że tylko do 30 czerwca będzie można kupić lub przedłużyć subskrypcje (takie jak kawonament, czyli abonament na kawę).

Żabka poinformowała też, że na koniec lipca zaplanowała wyłączenie Żappka Post oraz gry Żabu. Również z końcem lipca wyłączona ma zostać zostać możliwość przelewania żappsów (punktów lojalnościowych).

Komunikat został rozesłany przez sieć handlową przy okazji wprowadzania zmian w regulaminie Żappki. Gdy podchwyciły go media, Żabka wysłała dziennikarzom nowe stanowisko. To właśnie na tym etapie sieć wspomniała po raz pierwszy, że niektóre usługi z czasem mają wrócić.

Żabka dokonała przeglądu usług

"Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się jak najbardziej pozytywnymi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z Żappki, dlatego regularnie dokonujemy kompleksowych przeglądów i rozwijamy funkcjonalności dostępne dla jej użytkowników. Po dokładnej analizie zdecydowaliśmy o tymczasowym wyłączeniu lub gruntownej przebudowie niektórych modułów aplikacji - Żabka Pay, Żabka Post, subskrypcji, kuponów, przelewu żappsów, Żabu oraz Żabka Nano. Wprowadzone zmiany pozwolą zapewnić naszym klientom jeszcze wyższy poziom wygody oraz lepszą użyteczność aplikacji, w odpowiedzi na ich oczekiwania" - napisała sieć w stanowisku przesłanym redakcji portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Niejednoznaczna komunikacja firmy o tym, co dzieje się z kilkoma istotnymi usługami dostępnymi dotychczas w Żappce, spowodowała nieprzychylne komentarze niektórych użytkowników aplikacji. Zaczęli się oni martwić np. o to, co stanie się z ich postacią Żabu, w której rozwój zainwestowali własny czas. Prawdopodobnie to dlatego Żabka zdecydowała się na ponowny mailing do klientów, tym razem utrzymany w zdecydowanie bardziej pozytywnym i uspokajającym tonie.

20.03.2025 / 16:17
StoryEditor
Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki: W Polsce możemy rosnąć tylko poprzez rozwój sieci. Rynek jest trudny
Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki (fot. Luis Silveira E Castro)

Szef Biedronki podkreśla, że polski rynek FMCG jest bardzo konkurencyjny, a w ostatnich latach konsumenci oszczędzają pieniądze. Przekłada się to na ograniczenie możliwości wzrostu. Menedżer przewiduje, że kilku graczy wypadnie z rywalizacji.

Luis Araujo podkreśla, że Biedronka w ciągu ostatnich 30 lat przeszła w Polsce bardzo długą drogę, pozycjonując się jako sklepy, które oferują najniższą cenę i początkowo są dos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 11:54
StoryEditor
Co czeka branżę e-commerce w 2025 roku? Ekspert DPD mówi o rozwiązanich, które będą kluczowe
Co czeka branżę e-commerce w 2025 roku? (fot. Rawpixel.com)

Rok 2025 przynosi kontynuację dynamicznego wzrostu sektora e-commerce. Po okresie spowolnienia rynek ponownie nabiera tempa, a prognozy wskazują na jego dalszy rozwój. Szacuje się, że tempo wzrostu branży wyniesie blisko 10 proc., co przewyższa dynamikę całego handlu detalicznego. Jak zauważa Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska, analizy i obserwacje firmy potwierdzają rosnące wolumeny sprzedaży oraz pozytywne nastroje w branży.

Rozwój e-commerce coraz częściej oznacza ekspansję na rynki zagraniczne. Unia Europejska to ponad 450 milionów potencjalnych klientów, z czego 80 proc. regularnie kupuje onlin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. marzec 2025 11:17