21.05.2024 / 12:57
StoryEditor

Żabka zapowiada przywrócenie większości obecnie wygaszanych usług w aplikacji Żappka

Żabka zapowiada zmiany w Żappce (fot. Żabka)
Żabka gasi pożar medialny po rozesłanym do klientów komunikacie, który mówił o planowanym wyłączeniu w aplikacji Żappka usług Żappka Pay i Żappka Post, subskrypcji, a także gry Żabu. Sieć stara się uspokoić użytkowników aplikacji i zapowiada przywrócenie części z tych funkcji w przyszłości.

Szczegóły? Tych Żabka niestety nie zdradza. Nie wiadomo więc, które usługi wrócą, a z którymi klienci pożegnają się już za kilka tygodni na dobre. Komunikat sieci o wygaszeniu usług i aktualizacji regulaminu zatytułowany został "Żappka zmienia się na lepsze", a w środku przeczytać można m.in. o postawieniu na "dynamiczny rozwój" aplikacji.

Żabka wyłącza usługi, ale też zapowiada nowości

"Solidnie się do tego (rozwoju - red.) przygotowujemy, dlatego niebawem tymczasowo wyłączamy niektóre części aplikacji, m.in. subskrypcje, Żappka Post, grę Żabu i przelewy żappsów. Spokojnie, to nie oznacza, że one znikają na dobre! W większości wrócą, ale w odmienionej, lepszej wersji, by dać Wam jeszcze więcej frajdy. Jednocześnie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami, które mile Was zaskoczą w nowej odsłonie aplikacji" (pisownia oryginalna).

W pierwotnym komunikacie Żabki sprzed ponad tygodnia żadnych wzmianek o "tymczasowości" wygaszania usług nie było. Zapowiedziano wtedy, że wyłączona zostanie możliwość płatności metodą Żappka Pay w sklepach Żabka od 17 czerwca br. Ogłoszono też, że tylko do 30 czerwca będzie można kupić lub przedłużyć subskrypcje (takie jak kawonament, czyli abonament na kawę).

Żabka poinformowała też, że na koniec lipca zaplanowała wyłączenie Żappka Post oraz gry Żabu. Również z końcem lipca wyłączona ma zostać zostać możliwość przelewania żappsów (punktów lojalnościowych).

Komunikat został rozesłany przez sieć handlową przy okazji wprowadzania zmian w regulaminie Żappki. Gdy podchwyciły go media, Żabka wysłała dziennikarzom nowe stanowisko. To właśnie na tym etapie sieć wspomniała po raz pierwszy, że niektóre usługi z czasem mają wrócić.

Żabka dokonała przeglądu usług

"Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się jak najbardziej pozytywnymi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z Żappki, dlatego regularnie dokonujemy kompleksowych przeglądów i rozwijamy funkcjonalności dostępne dla jej użytkowników. Po dokładnej analizie zdecydowaliśmy o tymczasowym wyłączeniu lub gruntownej przebudowie niektórych modułów aplikacji - Żabka Pay, Żabka Post, subskrypcji, kuponów, przelewu żappsów, Żabu oraz Żabka Nano. Wprowadzone zmiany pozwolą zapewnić naszym klientom jeszcze wyższy poziom wygody oraz lepszą użyteczność aplikacji, w odpowiedzi na ich oczekiwania" - napisała sieć w stanowisku przesłanym redakcji portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Niejednoznaczna komunikacja firmy o tym, co dzieje się z kilkoma istotnymi usługami dostępnymi dotychczas w Żappce, spowodowała nieprzychylne komentarze niektórych użytkowników aplikacji. Zaczęli się oni martwić np. o to, co stanie się z ich postacią Żabu, w której rozwój zainwestowali własny czas. Prawdopodobnie to dlatego Żabka zdecydowała się na ponowny mailing do klientów, tym razem utrzymany w zdecydowanie bardziej pozytywnym i uspokajającym tonie.

16.12.2024 / 22:22
StoryEditor
Grupa Żabka obniża koszty finansowania i poprawia rentowność. Operator mocno poprawił warunki kredytu!
Marta Wrochna-Łastowska (fot. materiały prasowe/Żabka Polska)

Jak podkreślają przedstawiciele Grupy Żabka oprocentowanie niższe o łącznie 100 punktów bazowych to kolejny krok w kierunku zwiększania rentowności zysku netto spółki. O ile firma poprawiła warunki finansowania?

Grupa Żabka podpisała aneks do umowy kredytu konsorcjalnego z bankiem ING Bank N.V. London Branch (pełniącym rolę Agenta) oraz pozostałymi instytucjami finansującymi.

Ja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 18:55
StoryEditor
Sieć Douglas mocno inwestuje w Polsce i pokazuje, co oznacza nowoczesne podejście marki do handlu detalicznego. Jakie ma plany?
Douglas otwiera w Polsce nowe perfumerie, fot. Douglas

Sieć Douglas kontynuuje swoją dynamiczną ekspansję na polskim rynku, otwierając kolejne perfumerie w różnych częściach kraju, w tym w mniejszych miastach. Każda nowa lokalizacja to starannie zaprojektowana przestrzeń, która odzwierciedla nowoczesne podejście marki do handlu detalicznego i stawia na wygodę oraz unikalne doświadczenia zakupowe.

W ramach szeroko zakrojonej strategii ekspansji, Douglas intensywnie otwiera nowe perfumerie oraz modernizuje istniejące lokalizacje na terenie całej Polski. Celem tych działań ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 01:45