22.05.2024 / 12:54
StoryEditor

Żabka stawia na polskich dostawców. Odpowiadają za 98 proc. produktów nabywanych przez sieć

Na 519 dostawców, z którymi Żabka współpracowała w 2023 r., 489 było z Polski (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Na 519 dostawców, z którymi Żabka współpracowała w 2023 r., 489 było z Polski. Ponadto 98 proc. nabywanych przez sieć produktów (według wartości) dostarczyły podmioty krajowe – wynika z "Raportu Odpowiedzialności 2023" opublikowanego przez Żabkę.

Jak czytamy w raporcie, dzięki wymianie danych z dostawcami Żabka jest w stanie "modyfikować cały łańcuch wartości i w sposób świadomy podejmować strategiczne decyzje dotyczące produktów".

Sieć buduje partnerstwa z organizacjami o ugruntowanej pozycji na rynku, jak również ze start-upami, np. w ramach Venture Studio, i oferuje im możliwość rozwoju w ramach największego ekosystemu convenience w Polsce.

Żabka podkreśla rolę dialogu w relacjach z dostawcami

"Prowadzimy regularny dialog z dostawcami w celu prezentacji przyjętej strategii (w tym - programu działań w zakresie ESG), omówienia dotychczas osiągniętych rezultatów oraz określenia możliwości rozwoju współpracy" – wskazuje firma w "Raporcie Odpowiedzialności 2023".

W ogólnopolskim badaniu satysfakcji dostawców (NFS), przeprowadzonym w 2023 r., Żabka uzyskała najwyższy wynik spośród ponad 20 sieci handlowych.

Ponadto sieć została nagrodzona tytułem „Retailer of the Year 2022 – Wybrany przez dostawców” w kategorii Sklepy Małego Formatu/Convenience oraz nagrodą specjalną –,,Sustainable Retailer of the Year” w konkursie organizowanym przez firmę European Conferences United.

07.01.2025 / 11:16
StoryEditor
Nowoczesne targowiska w każdym mieście. Na jakim etapie jest rządowy program?
Nowoczesne targowiska w każdym mieście. Na jakim etapie jest rządowy program? (fot. pixabay)

Targowiska od dekad stanowią nieodłączną część polskiego krajobrazu handlowego, dlatego Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi stawia na ich rozwój. W związku z rządowym programem rozbudowy infrastruktury handlowej, poseł Artur Łącki skierował do ministerstwa interpelację dotyczącą prac nad projektem oraz tego na jakim etapie są prace.

– Zgodnie z zapowiedzią, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi prowadzi obecnie analizę stanu faktycznego w zakresie infrastruktury targowisk oraz zapotrzebowania miast na mie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 11:11
StoryEditor
Magia czasowych ofert! Czyli jak Burger Drwala napędza ruch w restauracjach McDonald’s? I co dzieje się wtedy z konkurencją?
Restauracja McDonalds we Wrocławiu

Burgera Drwala od McDonald’s jest trudnym do wytłumaczeniem fenomenem. W jaki sposób “zwykła” kanapka może generować takie emocje i tak mocno zmieniać zachowania klientów? Ostatnie dane analizujące ruch wokół restauracji pokazują jak klienci zareagowali na komunikację McDonald’sa związaną z kultową kanapką i co się działo w tym czasie w lokalizacjach konkurencyjnych sieci fast foodowych.

Kliknij i zarejestruj swój udział w kongresie Retail Trends 2025, podczas którego na dwóch cenach będziemy dyskutować o trendach na rynku foodservice (Convenience, Fuel & ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. styczeń 2025 20:02