Jak czytamy w raporcie, dzięki wymianie danych z dostawcami Żabka jest w stanie "modyfikować cały łańcuch wartości i w sposób świadomy podejmować strategiczne decyzje dotyczące produktów".
Sieć buduje partnerstwa z organizacjami o ugruntowanej pozycji na rynku, jak również ze start-upami, np. w ramach Venture Studio, i oferuje im możliwość rozwoju w ramach największego ekosystemu convenience w Polsce.
Żabka podkreśla rolę dialogu w relacjach z dostawcami
"Prowadzimy regularny dialog z dostawcami w celu prezentacji przyjętej strategii (w tym - programu działań w zakresie ESG), omówienia dotychczas osiągniętych rezultatów oraz określenia możliwości rozwoju współpracy" – wskazuje firma w "Raporcie Odpowiedzialności 2023".
W ogólnopolskim badaniu satysfakcji dostawców (NFS), przeprowadzonym w 2023 r., Żabka uzyskała najwyższy wynik spośród ponad 20 sieci handlowych.
Ponadto sieć została nagrodzona tytułem „Retailer of the Year 2022 – Wybrany przez dostawców” w kategorii Sklepy Małego Formatu/Convenience oraz nagrodą specjalną –,,Sustainable Retailer of the Year” w konkursie organizowanym przez firmę European Conferences United.