15.12.2023 / 14:04
StoryEditor

Żabka Deutschland już działa. Co to oznacza w kontekście międzynarodowej ekspansji sieci? [NASZ NEWS]

W Niemczech działają już dwa sklepy Żabka Nano. Czy sieć ruszy z pełnoprawną ekspansją? (fot. Magda Wygralak/Shutterstock, zdjęcie ilustracyjne)
Żabka bada potencjał rynku niemieckiego, a pomaga jej w tym m.in. były szef Lidla w Niemczech i Polsce. Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl, u naszych zachodnich sąsiadów działa już spółka Zabka Deutschland GmbH. Sieć sygnalizowała przed kilkoma miesiącami, że jest blisko ogłoszenia planów międzynarodowej ekspansji; jak dotąd nie ujawniła jednak, do jakich krajów zamierza wejść, ani w jakiej formule. W odpowiedzi na nasze pytania Żabka zapewnia, że decyzja o ekspansji na rynek niemiecki jak dotąd nie zapadła.

O tym, że Żabka działa na niewielką skalę w Niemczech, wiadomo już od lata ubiegłego roku. Polskie media obiegła wówczas informacja, że sieć testuje sklep autonomiczny ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 14:28
StoryEditor
IJHARS ujawnia wyniki najnowszej kontroli wyrobów cukierniczych. Nieprawidłowości u niemal jednej trzeciej producentów
Półka z ciastkami w jednym ze stołecznych hipermarketów (fot. Łukasz Rawa)
W prawie 30 proc. zakładów produkujących wyroby cukiernicze Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych wykryła nieprawidłowości. Niektóre produkty zawierały inny skład niż zadeklarowany, ale więcej większe zastrzeżenia budziło znakowanie wyrobów.

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych przedstawia wyniki przeprowadzonej w I kw. 2024 r. planowej kontroli w zakresie jakości handlowej wyrobów cukierniczych. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 15:29
StoryEditor
Poczta Polska otwiera sklep internetowy. W ofercie m.in. kryptoznaczki, kosmetyki, zabawki...
Ruszył sklep internetowy Poczty Polskiej z ofertą upominków i gadżetów, przez kosmetyki, produkty dla dzieci, aż po prenumeratę prasy. Asortyment wydaje się skrojony pod potrzeby typowego klienta poczty i przypomina ten ze stacjonarnych punktów pocztowych. Uwagę przyciągają kryptoznaczki pocztowe.

Ruszył nowy serwis e-commerce Poczty Polskiej. Państwowy moloch, który od dłuższego czasu boryka się z poważnymi problemami finansowymi, postanowił poszerzyć swoje operacje o h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 08:44