27.08.2024 / 12:31
StoryEditor

Żabka atakowana za wspieranie... Campusu Polska Przyszłości Trzaskowskiego

Na zdj. sklep sieci Żabka (fot. MOZCO Mateusz Szymanski/Shutterstock)

Dość nieoczekiwanie Żabka znalazła się na celowniku prawicowych polityków, komentatorów i internautów w związku z tym, że jest jednym z partnerów Campusu Polska Przyszłości Rafała Trzaskowskiego. Sieci handlowej dostało się po tym, jak w sieci opublikowany został film, na którym widać uczestników wspomnianego wydarzenia krzyczących "J...ć PiS". Internauci pytają, czy Żabka podpisuje się pod takim hasłem.

Żabka na stronie Campusu Polska Przyszłości widnieje na samym szczycie listy partnerów wydarzenia. Sponsorami tegorocznej imprezy są również m.in. Allegro, Mastercard, Me...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 17:55
StoryEditor
Temu depcze Allegro po piętach. Wiele wskazuje na to, że stanie się liderem polskiego e-commerce w ciągu najbliższych miesięcy
Temu coraz bliżej lidera e-commerce na naszym rynku. Zbliża się koniec dominacji Allegro w Polsce? (fot. Shutterstock)

Allegro nadal jest liderem e-commerce w Polsce. W grudniu 2024 r. miało blisko 19 milionów użytkowników, co stanowi niewielki spadek w stosunku do listopada ub.r. To, co najciekawsze, to różnica między polskim marketplace’em a platformą Temu, która wciąż maleje. I to w imponującym tempie.

Z grudniowego badania Mediapanel wynika, że Allegro miało 18 mln 960 tys. realnych użytkowników. Z kolei Temu miało ich 18 mln 241 tys. To oznacza, że Allegro ma 63,7 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 14:25
StoryEditor
MediaMarkt ujawnia plany na ten rok. Jednym z założeń jest rozwój projektu Marketplace
MediaMarkt rozwija projekt Marketplace w wielu krajach. Przyszedł teraz czas na Polskę (fot. Bartek Kaszuba)

Widać, że MediaMarkt rozumie znaczenie e-commerce, dlatego inwestuje w rozwój kanałów online. Poznaliśmy najbliższe plany operatora dotyczące Polski, ale też rynków międzynarodowych.

Dla MediaMarkt bieżący rok przyniesie wzbogacanie programu lojalnościowego, rozwijanie oferty asortymentowej w formacie omnichannel oraz rozbudowę kategorii dzięki Marketplace -...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 15:05