27.05.2024 / 09:57
StoryEditor

Właściciel dyskontów Netto został... franczyzobiorcą Hugo Boss. Salling będzie otwierać sklepy z ubraniami premium

Na zdj. salon Hugo Boss/zdjęcie ilustracyjne (fot. Deman/Shutterstock)
Salling Group, czyli duński właściciel obecnej m.in. w Polsce sieci dyskontów Netto, został franczyzobiorcą Hugo Boss. W ramach współpracy z modowym gigantem, firma planuje otwarcie dwucyfrowej liczby sklepów Boss i Hugo w rodzimej Danii w ciągu pięciu lat. Co z Polską?

- Salling musi być tam, gdzie są nasi klienci. Nadal widzimy duży potencjał rozwoju, który nie dotyczy tylko naszej dotychczasowej działalności, w której stale się doskonalimy i wprowadzamy innowacje. Wierzymy, że w naszej działalności franczyzowej możemy dodać jeszcze więcej i rozszerzyć się o nowe marki w Danii. A może nawet szerzej - mówi Marianne Bedsted, dyrektorka w Netto.

Pomimo czytelnej sugestii, że właściciel dyskontów Netto myśli o byciu franczyzobiorcą znanych marek także w innych krajach, współpraca z Hugo Bossem dotyczyć będzie na ten moment wyłącznie Danii. Kluczowy element partnerstwa to otwarcie nowych sklepów.

Kiedy ruszą pierwsze sklepy?

Jak zapowiedziano, pierwsze salony franczyzowe Hugo i Boss, prowadzone przez Salling Group, zostaną uruchomione już na jesieni 2024 r. Na razie nie zdradzono, w jakich pojawią się lokalizacjach. Do końca 2026 r. sklepów ma być minimum kilkanaście.

To jednak nie wszystko. Dwie już istniejące placówki typu shop-in-shop w centrach handlowych Salling w Aarhus i Aalborgu zostaną rozbudowane. Wdrożony ma zostać w nich najnowszy koncept sklepowy.

"Salling będzie przyszłym partnerem przy kolejnych otwarciach sklepów Boss i Hugo w Danii, zwiększając jednocześnie obecność i widoczność marek w domach towarowych. W szczególności ponad 100 mkw. będzie przeznaczonych dla marek Boss i Hugo w Aarhus" - podano.

Właściciel Netto wierzy w stacjonarny handel

- Jesteśmy podekscytowani i szczęśliwi z powodu współpracy z globalną firmą, jaką jest Hugo Boss, należącą do segmentu premium. Współpraca daje nam wyjątkowe możliwości zapewnienia naszym klientom nowych i lepszy doświadczeń zakupowych, przy jednoczesnym wysłanie jasnego sygnału, że wierzymy w sklepy fizyczne i interakcje międzludzkie - tłumaczy Marianne Bedsted.

Hugo Boss obecny jest dziś ze swoimi markami Boss i Hugo w 131 krajach. Odzież produkowana przez grupę sprzedawana jest w 7,8 tys. punktach sprzedaży. Oprócz tego Hugo Boss prowadzi sprzedaż internetową w 73 krajach. Firm z siedzibą w Niemczech osiągnęła w roku finansowym 2023 obroty rzędu 4,2 mld euro.

25.03.2025 / 15:56
StoryEditor
Auchan oszalał! Na stacjach sieci można zatankować najtańszą benzynę na rynku. Ile liczą za litr 95-tki?
Sklep Auchan na stacji paliw BP

Jedynie 5,65 zł za litr benzyny 95-oktanowej zapłacą kierowcy, którzy postanowią zatankować na stacjach Auchan Hyperoil, działających przy hipermarketach sieci Auchan. To jak zapewnia operator paliwo w najniższej cenie na rynku.

Od 21 marca br. do końca miesiąca kierowcy mogą tankować na stacjach Auchan Hyperoil najtańsze paliwo na polskim rynku. Klienci mają okazję kupić benzynę 95-oktanową jedynie za ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 08:35
StoryEditor
Woolworth idzie po więcej. Jak zamierza wykorzystać falę popularności dyskontów niespożywczych i rozwijać się w Polsce? [WIDEO]
Szymon Dąbrowski, Woolworth (fot. Wiadomości Handlowe)

Sieć Woolworth już za kilka tygodni będzie świętować swoje drugie urodziny w Polsce. Ma już ponad 50 sklepów i apetyt na więcej. Pomaga w tym rosnąca popularność dyskontów niespożywczych. O wyzwaniach i planach rozwoju rozmawiamy z Szymonem Dąbrowskim, szefem sieci Woolworth w Polsce.

Menedżer podkreśla, że tempo rozwoju sieci w Polsce jest zadowalające i zgodne z pierwotnymi założeniami.

- Nasze cele zostały zrealizowane. W pierwszym roku działa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 10:54