16.11.2017 / 09:09
StoryEditor

Wielofunkcyjna odpowiedź na rozwój e-commerce. Wyrosną projekty City Link

Sepia Investment Management szykuje się do ekspansji na terenie Polski. Jej pomysłem są projekty City Link. To wielofunkcyjne budynki, które mają być odpowiedzią m.in. na potrzeby branży e-commerce.

City Link to wielofunkcyjne parki biznesu oferujące elastyczne powierzchnie wystawienniczo - handlowe połączone z modułami magazynowymi i biurowymi.

- Wartość polskiego rynku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 08:20
StoryEditor
Które pokolenie Polaków najbardziej boi się inflacji, a które wojny? Wyniki tego badania mogą zaskakiwać
Z najnowszego badania Startegy& wynika, że aż 2/3 Polaków uznaje wzrost za największe zagrożenie najbliższych 12 miesięcy (fot. Shutterstock) 
Czego boją się Polacy? Odpowiedź na to pytanie po części zależy od wieku konsumentów. Zarówno dla pokolenia Z, Millenialsów, jak i pokolenia X wspólny jest natomiast duży lęk przed inflacją.

Dwie trzecie Polaków (66 proc.) za największe zagrożenie mogące mieć wpływ na sytuację w kraju w ciągu najbliższych 12 miesięcy uznaje inflację. Plasuje ją to na pi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 08:45
StoryEditor
Ile Polacy mają do wydania w sklepach i jak wypadają na tle reszty Europy?
Statystyczny Polak ma średnio rocznie do wydania na zakupy w sklepach nieco ponad 4 tys. euro. Plasuje nas to na czwartym miejscu od końca w Europie (fot. Shutterstock)
Mieszkaniec Europy ma średnio rocznie do wydania w sklepach ponad 6,5 tys. euro., podczas gdy Polak – nieco powyżej 4 tys. euro, czyli o około 40 proc. mniej. Pod względem siły nabywczej dla handlu detalicznego wyprzedzają nas nie tylko kraje Europy Zachodniej.

Średnia siła nabywcza dla handlu detalicznego dla Europejczyka wynosi ponad 6,5 tys. euro rocznie – wynika z pierwszej edycji raportu "GfK Retail Purchasing Power Europe", z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2024 06:22