13.08.2024 / 10:54
StoryEditor

Wielki format, wielkie wyzwanie. Operatorzy hipermarketów pracują nad wynalezieniem sklepów na nowo

Na zdj. hipermarket sieci Carrefour po modernizacji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Hipermarkety to przeszłość – twierdzą niektórzy, ale czy mają rację? Pionierzy tego kanału i jednocześnie najwięksi obecnie w nim europejscy operatorzy detaliczni, tacy jak Tesco, Carrefour i Auchan, pracują nad wynalezieniem sklepów wielkopowierzchniowych na nowo. Ten trend jest szczególnie widoczny w Europie Środkowej, gdzie coraz większą część rynku zagarniają dyskonty.

Dawniej wartościowa koncepcja hipermarketu, zawierająca się w haśle „wszystko pod jednym dachem”, straciła na atrakcyjności. Elementy składowe szerokiego asortymentu, stanowiące...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 13:02
StoryEditor
Nestle sprzeda swój segment wody butelkowanej? Spółka szuka partnerów do biznesu
Nestle szuka partnerów do biznesu w segmencie wody (fot. testing/Shutterstock.com)

Jak donosi esmmagazine.com, spożywczy gigant Nestle w najbliższych miesiącach będzie otwarty na różne transakcje oraz partnerstwa w kwestii swojego segmentu wody butelkowanej.

Jako pierwszy informację opublikował Reuters. Nestle szuka oszczędności i przeprowadza zmiany strukturalne w swojej firmie. Jedna z nich polegać ma na wydzieleniu segmentu wody ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 16:43
StoryEditor
Biedronka ostro odpowiada prezesowi UOKiK! Sieć nie zgadza się z zarzutami! JMP: Robimy wszystko, aby dawać klientom najlepszą ofertę na rynku
Operatorowi sklepów Biedronka, firmie Jeronimo Martins Polska, grozi kara do 10 proc. obrotu, jeśli zarzuty UOKiK się potwierdzą

Zdaniem UOKiK, sieć sklepów Biedronka nie poinformowała klientów prawidłowo o istotnych zasadach promocji, za co grozi jej teraz wielomilionowa kara. Biedronka nie akceptuje zarzutów UOKiK, o czym poinformowała w przesłanym do naszej redakcji oświadczeniu.

W trwającej w sumie przez dwa dni akcji promocyjnej Biedronka obiecywała zwrot wartości produktów promocyjnych na voucher, ale - zdaniem UOKiK - nie poinformowała konsumentów o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 12:59