10.01.2024 / 12:35
StoryEditor

W sklepach Biedronka działa już 15 000 kas samoobsługowych. Jaka jest wartość paragonu na takiej kasie?

Kasa samoobsługowa w Biedronce, źródło Biedronka
Biedronka wyznacza rynkowe trendy w polskim handlu. Sieć dyskontów systematycznie automatyzuje sprzedaż w swoich sklepach. Operator uruchomił właśnie kasę samoobsługową numer 15 000. Urządzenia pracują już w 87 proc. sklepów sieci.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy Biedronka kasy samoobsługowe to hit sieci. Operator instaluje ich coraz więcej, zarówno w sklepach usytuowanych w największych metro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 18:51
StoryEditor
Anna Mitura, PepsiCo: Relacja "zetek" z marką nie może być transakcyjna [RETAIL TRENDS 2025]
Anna Mitura, Central Europe & Great Balkans Marketing Director w PepsiCo (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Młody konsument, zwłaszcza z pokolenia Z, ceni autentyczność, oryginalność i głębokie relacje. Chce wyróżniać się, ale też potrzebuje bezpieczeństwa i bliskości - wbrew stereotypom 80 proc. młodych wybiera spędzanie czasu w domu. Dla marek to wyzwanie: relacja z konsumentem nie może być transakcyjna. Zetki są gotowe zapłacić więcej za nowości, które oferują doświadczenia, nie tylko produkt. Równie ważna jest dla nich nostalgia, popkultura oraz naturalna, ludzka komunikacja, szczególnie przez influencerów.

Budując skuteczne kampanie, warto pamiętać o stylu życia "zetek". Liczą się krótkie formy, obecność w digitalu (YouTube, Twitch, muzyka), a także autentyczność i reagowanie na t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 13:09
StoryEditor
Rządowy chaos legislacyjny wokół e-papierosów. Donald Tusk wkracza do akcji
Rządowy chaos legislacyjny wokół e-papierosów. Donald Tusk wkracza do akcji (fot. Shutterstock)

Ministerstwo Zdrowia wprowadza kolejne regulacje dotyczące e-papierosów, czym wywołuje niemałe zamieszanie. 12 marca 2025 r. minister zdrowia Izabela Leszczyna ogłosiła w TVP Info, że jednorazowe e-papierosy z nikotyną zostaną całkowicie zakazane.

– Moim celem jest także zakaz aromatyzowania nieszczęsnych woreczków nikotynowych i zakaz wprowadzania różnych wynalazków, które uzależniają od nikotyny – podkreślała. Już pięć ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 11:23