05.03.2021 / 09:22
StoryEditor

W czasie pandemii Polacy częściej kupują odzież domową i akcesoria do kuchni

40 proc. Polaków w czasie epidemii zwiększyło zapotrzebowanie na artykuły home & living (materiał partnera)
W czasie pandemii ponad 40 proc. Polaków częściej niż przed nią kupowało produkty z kategorii home & living. Konsumenci głównie nabywali odzież domową – powyżej 31 proc., akcesoria do kuchni – ok. 18 proc., a także produkty do sypialni – przeszło 12 proc. Najrzadziej wybierali ogólne produkty do domu – prawie 5 proc. i do samej łazienki – ponad 5 proc. Najbardziej zwiększyły ilość takich zakupów osoby zamieszkujące duże miasta w woj. mazowieckim, wielkopolskim i śląskim. 

Z badania UCE Research, wykonanego dla sklepu internetowego Złote Wyprzedaże, wynika, że w czasie pandemii Polacy częściej niż przed nią kupowali art. z kategorii home & living...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 13:51
StoryEditor
Majonez Dekoracyjny Winiary czy Kielecki: który króluje w Wielkanoc 2025?

Temat majonezu w niektórych domach w Wielkanocy wywołuje bardziej ożywione dyskusje niż sondaże prezydenckie. Zatem, który majonez jest „naj”? Sprawdziliśmy ranking majonezów pod kątem popularności i tych najzdrowszych. Który z nich został królem Wielkanocy – Majonez Kielecki czy Dekoracyjny Winiary?

W artykule przeczytasz:

  • Co musi zawierać dobrej jakości majonez?
  • Ile kosztuje majonez w sklepach przed Wielkanocą 2025?
  • Jaki majonez jest najbardziej popularny przed Wielkanocą 2025?
  • Ranking najzdrowszych majonezów
  • Kto jest królem wielkanocnego stołu? Paragony rozstrzygające ​

     

Majonez jest jednym z tych produktów, który najbardziej kojarzy się ze świętami Wielkanocy. Jest idealny do jako składnik sałatek i jako dodatek do jajek.

Co musi zawierać dobrej jakości majonez?

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) podkreśla, że dobrej jakości majonez powinien zawierać następujące składniki: olej roślinny, musztardę, żółtka jaj kurzych – odpowiedzialne za emulgację i nadające kremową konsystencję, ocet lub sok z cytryny – dodające kwaskowatości i działające jako konserwant oraz przyprawy.

Natomiast majonezy typu light lub lekkiego zawierają o co najmniej 30% mniej składnika odżywczego, na przykład tłuszczu, w porównaniu z regularnymi produktami.

– 100 g majonezu to ok. 650-700 kcal, a 1 łyżka to mniej więcej tyle samo kalorii, co 6 kostek mlecznej czekolady – ostrzegają eksperci z Centrum Respo.

Ile kosztuje majonez w sklepach przed Wielkanocą 2025?

W tym tygodniu Agencja ASM opublikowała specjalną edycję koszyka zakupowego. Tym razem wzięto pod lupę ceny 30 produktów niezbędnych do przygotowania wielkanocnych potraw. A to oznacza, że tym razem eksperci przyjrzeli się także cenom najpopularniejszych majonezów w poszczególnych sieciach.

Okazało się, że Majonez Winiary (400 ml) był najtańszy w Polomarkecie – 6,99 zł, a najdrożej w Dino – po  9,32 zł. Natomiast Majonez Kielecki (500 ml) miał najniższą cenę w Dino –7,29 zł, a najdroższy był w Intermarche – 13,39 zł.

Więcej na ten temat w artykule: Sensacyjni liderzy koszyka wielkanocnego ASM! Lidl poza podium, Biedronka droższa od Polomarketu.

image

Sensacyjni liderzy koszyka wielkanocnego ASM! Lidl poza podium, Biedronka droższa od Polomarketu

Jaki majonez jest najbardziej popularny przed Wielkanocą 2025?

Oto jakiego majonezu najczęściej używają Polacy w kuchni zapytał Ogólnopolski Panel Badawczy

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 63% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 11:37
StoryEditor
Karol Kamas, Pluxee: Przed nami przetasowania na rynku benefitów pracowniczych, którego wartość to już 20 mld zł
Karol Kamas, chief product & marketing officer oraz członek zarządu w Pluxee Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

- Struktura benefitów pracowniczych istotnie się zmienia. Kiedyś oczywiście karta sportowa i ubezpieczenie medyczne były topowymi benefitami, natomiast teraz dochodzi do pewnego przetasowania - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Karol Kamas, chief product & marketing officer oraz członek zarządu w Pluxee Polska, podkreślając, że istotną tego przyczyną są zmiany prawne.

- Patrzymy na retail jako kategorię w kontekście partnerstwa, bo wydaje mi się, że modele które budujemy są na zasadzie win-win. My jako Pluxee działamy w modelu B2B, jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 02:40