24.10.2023 / 10:38
StoryEditor

Vollmart wrzuca wyższy bieg. Polska sieć hard dyskontów zdradza plany nowych otwarć

Vollmart chce zwiększyć tempo rozwoju (fot. materiały prasowe)
Sieć hard dyskontów Vollmart chce przyspieszyć tempo rozwoju. Firma zarządza aktualnie pięcioma sklepami, ale chce szybko zwiększyć tę liczbę. Wiemy, w ilu placówkach handlowych Vollmart planuje prowadzić sprzedaż na koniec 2024 r.

Vollmart pierwszy sklep otworzył w lutym 2021 r. w Siedlcach. W tej lokalizacji próżno szukać dziś punktu tej sieci, a podobny los spotkał również placówkę w Bolesławicach k. Sł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 10:43
StoryEditor
Action Polska planuje uruchamianie ok. 70 sklepów rocznie. Jakie kierunki ekspansji wskazuje detalista?
Action Polska planuje uruchamianie ok. 70 sklepów rocznie (fot. KK)

Paweł Essel, dyrektor generalny Action Polska, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl opowiada o planach ekspansji terytorialnej sieci. Priorytetem jest budowanie zdrowego, stabilnego biznesu.

Mamy za sobą kilka burzliwych lat. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy mieliśmy wysoką inflację i gwałtowny spadek siły nabywczej konsumentów. Wiele budżetów domowych odczuwa to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 18:18
StoryEditor
Coca-Cola chwili się dwucyfrowym wzrostem przychodów. Co napędza wyniki koncernu?
Klasyczna Cola oraz Cola Zero zwiększyły w III kwartale sprzedaż o wartości jednocyfrowe, podobnie było w przypadku Fanty. (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Opublikowane 31 października wyniki Coca-Coli za trzeci kwartał ukazują mocny, dwucyfrowy wzrost przychodów giganta branży napojów. Jest to zarazem kolejny kwartał organicznego wzrostu amerykańskiej firmy na światowych rynkach.

Organiczny wzrost przychodów za trzeci kwartał na poziomie 13,9 proc., a także wzrost przychodów od początku roku o 13,7 proc. to przede wszystkim wynik wzrostu sprzedaży we wsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 11:20