09.12.2020 / 18:55
StoryEditor

Ubezpieczenia najbardziej pożądane wśród benefitów pracowniczych

Pandemia spowodowała wzrost zainteresowania ubezpieczeniami zdrowotnymi i na życie (Fot. Daniel Gnap / KPRM, Flickr, domena publiczna)
Pandemia spowodowała gwałtowny wzrost zainteresowania grupowymi ubezpieczeniami zdrowotnymi i na życie. Część firm zastępowała nimi inne benefity. Polisy na życie wzbogacano o usługi pomocy domowej w razie zachorowania, a ubezpieczenia zdrowotne o świadczenia zdalne. W przyszłym roku pracodawcy powinni przygotować się na spodziewany wzrost cen ubezpieczeń grupowych.

Mijający rok, upływający pod znakiem pandemii koronawirusa, nie pozostawił wątpliwości, które benefity pracownicze i dodatki pozapłacowe są w tych ciężkich czasach najważniej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 12:34
StoryEditor
Lidl testuje dwa nowe rozwiązania. Oba dotyczą nowych technologii [NASZ NEWS]
Inteligentna waga w jednym z warszawskich sklepów sieci Lidl (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)

W jednym z warszawskich sklepów sieć Lidl prowadzi dwa pilotaże technologiczne, które mogą znacząco podnieść obsługę klienta. Porównujemy dotychczasowe rozwiązania z tymi testowanymi.

Na północy Warszawy, w sklepie przy ul. Światowida, czyli w otoczeniu kilku osiedli mieszkaniowych, sieć Lidl sprawdza reakcję klientów na nowe rozwiązania. A ma ich dwa - oba d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 14:19
StoryEditor
Duża sieć handlowa nie otworzy sklepów w wigilię i straci miliony złotych sprzedaży! Firma zdecydowała, że pracownicy będą mieli wolne!
Na zdj. otwarcie 250. sklepu Jysk w Polsce (fot. mat. prasowe)

We wszystkich sklepach sieci Jysk Polska, Wigilia jest dla pracowników dniem całkowicie wolnym od pracy. Firma wprowadziła ten zwyczaj już w roku 2016 dając wszystkim swoim pracownikom, możliwość spędzenia tego dnia z najbliższymi. Dziś z Wolnej Wigilii korzysta blisko 3000 osób zatrudnionych w spółce.

Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska wskazuje, że postulat włączenia Wigilii do dni ustawowo wolnych od pracy pojawia się w dyskusji publicznej od kilku lat, ale pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2024 10:26