16.12.2019 / 08:28
StoryEditor

Uber Eats w przyszłości będzie dostarczać w Polsce żywność ze sklepów?

(fot. materiały prasowe, Uber)
Uber Eats może docelowo obsługiwać w Polsce dostawy zakupów spożywczych ze sklepów stacjonarnych - wynika pośrednio z wypowiedzi Asha Kebritiego, general managera Ubera na nasz region Europy dla "Rzeczpospolitej". Nie nastąpi to jednak w najbliższej przyszłości.

Przypomnijmy, że Uber przed kilkoma miesiącami przejął firmę Cornershop specjalizującą się w tego rodzaju dostawach w Chile, Meksyku, Peru oraz kanadyjskim Toronto. Zapytany prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 15:29
StoryEditor
Anna Lewandowska: Kluczami otwierającymi drzwi sklepów powinny być inne czynniki niż rozpoznawalne nazwisko
Bardzo mocno wierzę w rolę zespołu i dobór odpowiednich osób w organizacjach - mówi Anna Lewandowska, w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl (fot. Franciszek Górski)

– Dzięki Robertowi i jego sukcesom zyskałam popularność, która pomaga mi w budowaniu firm, ale rozpoznawalność czasem niestety również utrudnia działalność biznesową – mówi w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl. Anna Lewandowska. Promotorka zdrowia, trenerka, dietetyczka a jednocześnie właścicielka pięciu marek oraz firm przyznaje, że kilka lat w branży spożywczej sporo ją nauczyło.

Jest pani właścicielką pięciu marek i firm: SuperMenu by Anna Lewandowska, Phlov by Anna Lewandowska, Levann, Foods by Ann, Diet & Training by Ann. Jak wygląda tempo rozwoju dwó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 08:56
StoryEditor
Lisek straszy Biedronką. Kurierzy dostarczają zakupy na Halloween... w stroju biedronki i z paletą w ręku
Kurier Liska nabijający się z Biedronki (fot. mat. prasowe)

Lisek przygotował na Halloween nietypową akcję marketingową, a mianowicie... straszenie Biedronką. Firma specjalizująca się w ekspresowych dostawach zakupów spożywczych śmieje się z dyskontera, w tym z "paletozy" w jego sklepach.

Lisek.app z okazji Halloween dostarcza zamówienia wybranym klientom w stroju biedronki - z paletą. "Przebranie jest humorystycznym nawiązaniem do internetowych żartów doty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 11:17