27.01.2024 / 08:55
StoryEditor

TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Żabka, Dino, Allegro, Barbora, Baltona, system kaucyjny, sklepy autonomiczne

Zobacz, co ważnego wydarzyło się w ostatnich dniach w branży handlowej (fot. wiadomoscihandlowe.pl; mat. prasowe; SariMe/Shutterstock)
Dino szykuje kolejną, dużą inwestycję, Żabka będzie rozwijać nowe technologie wspólnie z sieciami handlowymi z Izraela, Niemiec i Portugalii, a Baltona pracuje nad uruchomieniem sklepu autonomicznego. Sprawdź, o czym jeszcze pisaliśmy w ostatnich dniach na portalu wiadomoscihandlowe.pl.

1. Rynkowi praktycy zmiażdżyli ustawę o systemie kaucyjnym. Nowelizacja potrzebna od zaraz?

Czy właściciele restauracji będą mogli zarabiać na systemie kaucyjnym? Kto powini...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 11:42
StoryEditor
Chorwacki Studenac spogląda w kierunku Słowenii. Na celowniku ma tamtejszą sieć Kea
Studenac chce być liderem w całym regionie (mat. prasowe)
Sieć sklepów proximity Studenac – najszybciej rosnąca i największa pod względem liczby placówek w Chorwacji – zawarła umowę przejęcia sieci Kea w Słowenii. Spółka z portfela funduszu Enterprise Investors, która od 2018 roku potroiła liczbę sklepów w swojej sieci, dzięki ekspansji zagranicznej zyska nowe możliwości rozwoju.

Studenac przejmie sieć Kea, która liczy 31 sklepów o średniej powierzchni około 250 mkw, zlokalizowanych głównie w Mariborze – drugim pod względem wielkości mieście Słowenii – ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 12:18
StoryEditor
Lidl Polska chwali się wzrostami sprzedaży LfL wyższymi niż w przypadku Biedronki
Na zdj. Lidl w Ustce (fot. Krzysztof Bubel/Shutterstock)
Rzadko zdarza się, by Lidl pochwalił się wynikami sprzedażowymi w Polsce. Tym razem jednak niespodziewanie uczynił wyjątek i uchylił rąbka tajemnicy, przy okazji wbijając szpilę Biedronce.

- W czwartym kwartale 2023 roku oraz pierwszym kwartale 2024 roku obroty sieci Lidl rozwijają się znacznie szybciej niż obroty sieci Biedronka - zapewnia Michał Nowaczyk, cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 08:57