12.09.2024 / 17:03
StoryEditor

Tomasz Klicki nowym dyrektorem generalnym Dax Cosmetics

Tomasz Klicki nowym dyrektorem generalnym Dax Cosmetics (fot. materiały prasowe)

Dax Cosmetics, należąca do międzynarodowej grupy Rohto Pharmaceuticals, ogłosiła nominację Tomasza Klickiego na nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego. Jak tłumaczy firma, jego doświadczenie i kompetencje mają wzmocnić pozycję przedsiębiorstwa zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.

Tomasz Klicki, który obejmuje nową funkcję, wnosi ze sobą ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu w branży dóbr konsumenckich. Wcześniej piastował kluczowe stanowiska w takich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2024 / 16:26
StoryEditor
Lidl dyskontuje popularność piłki nożnej do budowania wizerunku marki. Umowa sponsorska z UEFA przedłużona na kolejne trzy lata
Lidl przedłuża partnerstwo z UEFA (mat. prasowe)

Lidl został oficjalnym partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata, do sezonu 2026/27. Jednym z programów jest stworzenie możliwości wyprowadzania graczy na boiska podczas obu turniejów dla ponad 12 tys. dzieci z 30 krajów Europy.

Lidl, jako oficjalny Fresh Food partner podczas Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA, będzie promował się hasłem "We’re on your team".

Lidl Kids Team

Detalista przyg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2024 / 08:57
StoryEditor
Dino rozpycha się łokciami? Jakie udziały w rynku spożywczym ma największa sieć supermarketów w Polsce?

Sieć Dino miała na koniec czerwca 2024 r. ponad 2500 sklepów, co czyni ją największym operatorem w Polsce w formacie supermarketów. Jakie udziały ma firma w polskim rynku spożywczym i jak wyglądają prognozy wzrostu przychodów w kolejnych trzech latach?

Drugi kwartał 2024 r. był – w ocenie analityków DM MBanku - najgorszym kwartałem dla Dino. Firma zanotowała – w tym okresie - istotne pogorszenie wyników (spadek EBITDA o 9 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. wrzesień 2024 17:03