24.11.2020 / 09:33
StoryEditor

Sprzedawcy i producenci kwiatów pod ścianą. Sprzedaż spadła o 45 proc.

Chryzantemy (fot. Pixabay)
Producenci kwiatów notują 45 proc. spadek sprzedaży, co jest efektem drugiej fali COVID-19 i zamkniętych cmentarzy na przełomie października i listopadzie. Producenci chryzantem złożyli z tego tytułu wnioski o rekompensaty finansowe na kwotę ponad 86 mln zł - donosi topagrar.pl.

Podczas pierwszej fali pandemicznej od marca do kwietnia, na skutek wprowadzonych obostrzeń, miało miejsce praktycznie całkowite wstrzymanie sprzedaży kwiatów. Potem od maja obs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 18:04
StoryEditor
Największe sieci handlowe chcą kompromisu w sprawie Wigilii wolnej od handlu. Czego chcą w zamian?
Największe sieci handlowe w kraju postulują wprowdzenie trzech niedziel handllowych przed Wigilią, o ile ta ostatnia miałaby być dniem ustawowo wolnym od pracy (fot. Shutterstock)

Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji przedstawiła propozycję kompromisu w sprawie handlu w Wigilię i generalnie w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie. Wiemy na czym miałby on polegać.

Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji zaapelował o bezwzględne utrzymanie możliwości prowadzenia handlu w Wigilię bieżącego roku. Powołuje się przy tym na deklaracje ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 21:00
StoryEditor
Sieć Hebe notuje wysokie dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. Co ją napędza?
Drogeria Hebe w Galerii Veneda w Łomży otwarta 16 maja 2024 r.

Należąca do Grupy Jeronimo Martins sieć drogerii Hebe zwiększyła sprzedaż (w walucie lokalnej) o 20,6 proc. w okresie pierwszych dziewięciu miesięcy, przy LFL na poziomie 11 proc. Sieć osiągnęła sprzedaż na poziomie 422 mln euro, o 28,3 proc. więcej niż w tym samym okresie roku poprzedniego.

W III kw. 2024 r. sprzedaż Hebe w walucie lokalnej wzrosła o 18,3 proc., przy LFL na poziomie 8,5 proc. Sprzedaż wyniosła 150 mln euro, o 24,4 proc. więcej niż w III kw. 2023 ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 02:26