24.05.2024 / 09:33
StoryEditor

Asprod startuje z nowym formatem placówek. Na jaki koncept sieć postawiła tym razem?

Dostaniesz Wypieków, Asprod
Szczecińska firma Asprod po raz kolejny udowadnia, że nie boi się eksperymentować. Po uruchomieniu trzech placówek w formule drive-thru ruszyła z testem nowego konceptu pod nazwą Dostaniesz Wypieków.

16 maja firma Asprod otworzyła pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków, będący połączeniem piekarni, kawiarni i lunchbaru. – Ten koncept jest całkowitą nowością nie tylko w naszej firmie. Właśnie dlatego, aby go wyróżnić, postanowiliśmy nadać mu inną, zwracającą uwagę nazwę – podkreśla Anna Łukasik, dyrektor marketingu w spółce Asprod.

Piekarnia Asprod uruchomiła sklep typu drive-thru. Klienci mogą kupić pieczywo bez wysiadania z samochodu

W ofercie lokalu zlokalizowanego przy ul. Uzdrowiskowej 18 w Świnoujściu znajdą się: wypiekane na miejscu pieczywo, domowe ciasta, sałatki, pizza, tortille, kanapki, naleśniki, pierogi, przekąski, a także desery na bazie ręcznie wyrabianych lodów oraz napoje, w tym rzemieślnicza kawa pochodząca z palarni należącej do firmy Asprod.

W planach dalszy rozwój w branży gastro

Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl plany zakładają, że nowy koncept będzie rozwijany. Pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków firma traktuje jako testowy. Po tegorocznym sezonie letnim Asprod ma podjąć decyzję co do kolejnych lokalizacji. W tej chwili w planach jest Szczecin, jednak konkretne ramy czasowe określające datę premiery nowej marki w tym mieście nie zostały ustalone.

Warto dodać, że także w Świnoujściu (przy ul. Marynarzy, tuż obok przeprawy promowej) testuje także inny gastronomiczny koncept CoffeeBar, czyli kawiarnię serwująca ponad 50 rodzajów kawy oraz domowe ciasta i pożywne śniadania. 

Od kiedy i gdzie działa Asprod?

Przypomnijmy, że Asprod wywodzi się ze Szczecina. Firma działa od ponad 30 lat. Posiada własny zakład produkcyjny, w którym po rozbudowie i powiększeniu o specjalną pracownię powstają nie tylko wypieki, ale także wytwarzane tradycyjnymi, rzemieślniczymi metodami czekolady, praliny czy wspomniane już kawa i lody.

Firma Asprod prowadzi też sieć piekarnio-cukierni, liczącą obecnie 87 punktów. Sześć z nich funkcjonuje w formacie śniadaniowo-kawiarnianym, a trzy to innowacyjne placówki w formacie Asprod Drive, w których można dokonać zakupów bez wysiadania z auta (pierwsza z nich została otwarta w 2019 r.).

W symbiozie z Netto i Kauflandem

Punkty, w których firm sprzedaje swoje wyroby, są zlokalizowanych na terenie województw zachodniopomorskiego, wielkopolskiego oraz lubuskiego. Duża część z nich to stoiska firmowe zlokalizowane w dyskontach sieci Netto, z którą Asprod współpracuje w zasadzie od początku obecności tego gracza na naszym rynku.

Szczecińska firma ma też stoiska firmowe w obiektach sieci Kaufland. Działają one również w galeriach handlowych oraz w innych miejscach, takich jak np. szczeciński dworzec PKP.

 

08.07.2024 / 15:19
StoryEditor
Maciej Kroenke, Strategy&: Sieci handlowe muszą budować własne kanały kontaktu z klientem
Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska (fot. mat. własne)
Analiza danych oraz tworzenie własnych kanałów dotarcia do konsumentów to dwa istotne obszary, w które inwestują sieci handlowe - zauważa Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska.

- Półtora roku temu byliśmy w sytuacji, kiedy wszyscy otwieraliśmy oczy ze zdumienia, jak bardzo zmieniały się warunki inflacyjne, jak bardzo zmieniał się konsument, szykując si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 17:55
StoryEditor
PRCH akcentuje wzrost obrotów najemców w centrach handlowych w maju. Konsumenci wracają do galerii po odzież i obuwie
Galeria handlowa/zdjęcie ilustracyjne (fot. Shutterstock)
W maju 2024 r. obroty najemców w centrach handlowych były o 5,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. To dwukrotnie powyżej inflacji. Najlepsze wyniki notują mniejsze obiekty. Wzrosty notują kategorie zdrowie i uroda, wyposażenie domu i odzież. Branża modowa cieszy się z powrotu klientów do sklepów markowych.

Małe jest piękne

Obroty najemców w centrach handlowych wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów handlowych. Najlepsze wyniki odnotowały najmniejsze centra (5-20 tys. mkw. G...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 08:59