24.05.2024 / 09:33
StoryEditor

Asprod startuje z nowym formatem placówek. Na jaki koncept sieć postawiła tym razem?

Dostaniesz Wypieków, Asprod
Szczecińska firma Asprod po raz kolejny udowadnia, że nie boi się eksperymentować. Po uruchomieniu trzech placówek w formule drive-thru ruszyła z testem nowego konceptu pod nazwą Dostaniesz Wypieków.

16 maja firma Asprod otworzyła pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków, będący połączeniem piekarni, kawiarni i lunchbaru. – Ten koncept jest całkowitą nowością nie tylko w naszej firmie. Właśnie dlatego, aby go wyróżnić, postanowiliśmy nadać mu inną, zwracającą uwagę nazwę – podkreśla Anna Łukasik, dyrektor marketingu w spółce Asprod.

Piekarnia Asprod uruchomiła sklep typu drive-thru. Klienci mogą kupić pieczywo bez wysiadania z samochodu

W ofercie lokalu zlokalizowanego przy ul. Uzdrowiskowej 18 w Świnoujściu znajdą się: wypiekane na miejscu pieczywo, domowe ciasta, sałatki, pizza, tortille, kanapki, naleśniki, pierogi, przekąski, a także desery na bazie ręcznie wyrabianych lodów oraz napoje, w tym rzemieślnicza kawa pochodząca z palarni należącej do firmy Asprod.

W planach dalszy rozwój w branży gastro

Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl plany zakładają, że nowy koncept będzie rozwijany. Pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków firma traktuje jako testowy. Po tegorocznym sezonie letnim Asprod ma podjąć decyzję co do kolejnych lokalizacji. W tej chwili w planach jest Szczecin, jednak konkretne ramy czasowe określające datę premiery nowej marki w tym mieście nie zostały ustalone.

Warto dodać, że także w Świnoujściu (przy ul. Marynarzy, tuż obok przeprawy promowej) testuje także inny gastronomiczny koncept CoffeeBar, czyli kawiarnię serwująca ponad 50 rodzajów kawy oraz domowe ciasta i pożywne śniadania. 

Od kiedy i gdzie działa Asprod?

Przypomnijmy, że Asprod wywodzi się ze Szczecina. Firma działa od ponad 30 lat. Posiada własny zakład produkcyjny, w którym po rozbudowie i powiększeniu o specjalną pracownię powstają nie tylko wypieki, ale także wytwarzane tradycyjnymi, rzemieślniczymi metodami czekolady, praliny czy wspomniane już kawa i lody.

Firma Asprod prowadzi też sieć piekarnio-cukierni, liczącą obecnie 87 punktów. Sześć z nich funkcjonuje w formacie śniadaniowo-kawiarnianym, a trzy to innowacyjne placówki w formacie Asprod Drive, w których można dokonać zakupów bez wysiadania z auta (pierwsza z nich została otwarta w 2019 r.).

W symbiozie z Netto i Kauflandem

Punkty, w których firm sprzedaje swoje wyroby, są zlokalizowanych na terenie województw zachodniopomorskiego, wielkopolskiego oraz lubuskiego. Duża część z nich to stoiska firmowe zlokalizowane w dyskontach sieci Netto, z którą Asprod współpracuje w zasadzie od początku obecności tego gracza na naszym rynku.

Szczecińska firma ma też stoiska firmowe w obiektach sieci Kaufland. Działają one również w galeriach handlowych oraz w innych miejscach, takich jak np. szczeciński dworzec PKP.

 

09.04.2025 / 12:31
StoryEditor
Letnie smaki z procentami i bez. Czego poszukują konsumenci? CMR publikuje dane
CMR publikuje dane dotyczące sprzedaży alkoholu (fot. Shutterstock)

Coraz cieplejsze dni sprzyjają spotkaniom towarzyskim, imprezom, a także większej mobilności. Wszystko to nierozerwalnie wiąże się ze spożywaniem większej ilości napojów, w tym także tych zawierających procenty.. Z okazji zbliżającego się lata - pory roku, w której klienci najchętniej sięgają po produkty alkoholowe, Centrum Monitorowania Rynku przygotowało garść danych dotyczących sprzedaży w tej kategorii.

Z analiz firmy badawczej CMR wynika, że w ostatnich 12 miesiącach (tzw. MAT 01‘25, a więc okres od lutego 2024 do stycznia 2025 włącznie) dla wielu segmentów alkoholowych, takic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 17:15
StoryEditor
Aldi wydłuża godziny otwarcia sklepów przed Wielkanocą i kusi klientów promocjami na masło oraz jaja
Sieć Aldi wydłuża godziny otwarcia sklepów przed Wielkanocą (fot. materiały prasowe)

Aldi jako pierwszy dyskonter w Polsce oficjalnie informuje o tym, że w Wielki Czwartek i w Wielki Piątek placówki sieci będą otwarte dłużej niż standardowo. Sieć ujawnia też po ile będzie w niej można kupić wielkanocne hity, czyli jaja oraz masło.

W tygodniu poprzedzającym Wielkanoc większość sklepów sieci Aldi w Polsce będzie czynna dłużej. W Wielki Czwartek i w Wielki Piątek, czyli odpowiednio 17 i 18 kwietnia,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 11:13