„Sinsay, to nasza najdynamiczniej rozwijająca się marka, która otworzyła swój tysięczny sklep i to w wyjątkowej dla nas lokalizacji, czyli w Gdańsku, gdzie powstało i bije serce LPP” – informuje spółka.
Nowy koncept skepów Sinsay
Tysięczny salon Sinsay ma powierzchnię 690 mkw. Oferuje nie tylko ubrania dla nastolatek, ale też ofertę dla całej rodziny i wyposażenie domu.
LPP wyrosło dzięki marce Reserved, ale to właśnie Sinsay zaczyna być głównym brandem odzieżowej grupy. Sieć liczy już 1 tys. salonów, wobec około 2,3 tys. w całej grupie. Marka generuje też najwyższe przychody. W 2023 roku sprzedaż marki Sinsay w kanale online i offline wyniosła 6,99 mld zł, wobec 5,34 mld zł Reserved czy 1,30 mld zł w marce Mohito.
Większe sklepy w parkach handlowych
Ze względu na to, że Sinay jest marką z segmentu value-for-money, jej poszczególne salony generują niższy przychód niż w przypadku Reserved czy Mohito. Może się to zmienić ze względu na poszerzenie asortymentu i plany LPP. Nowy koncept sklepów sieci Sinsay zakłada budowanie większych sklepów, w mniejszych miejscowościach.
Sinsay jest obecnie najmocniej rozwijanym i modyfikowanym pod względem asortymentowym brandem LPP. „Marka początkowo dedykowana nastoletnim dziewczętom, obecnie ma w swoim asortymencie modne stylizacje również dla młodych kobiet i mężczyzn. W ofercie Sinsay znajdują się także kolekcje dla mam oraz produkty i akcesoria dla dzieci. Asortyment marki uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji” – czytamy w raporcie LPP za 2023 rok.