10.05.2024 / 15:23
StoryEditor

Sinsay uruchomił swój 1000. sklep i idzie jak burza z nowymi otwarciami

Sklep marki Sinsay (fot. LPP)
Marka Sinsay ma już 1 tys. sklepów stacjonarnych, a w tym roku LPP ma zamiar uruchomić ich 600 w Polsce i za granicą. Sklep numerr 1000 otwarto w mieście skąd pochodzi spółka LPP, czyli w Gdańsku.

„Sinsay, to nasza najdynamiczniej rozwijająca się marka, która otworzyła swój tysięczny sklep i to w wyjątkowej dla nas lokalizacji, czyli w Gdańsku, gdzie powstało i bije serce LPP” – informuje spółka.

Nowy koncept skepów Sinsay

Tysięczny salon Sinsay ma powierzchnię 690 mkw. Oferuje nie tylko ubrania dla nastolatek, ale też ofertę dla całej rodziny i wyposażenie domu.

LPP wyrosło dzięki marce Reserved, ale to właśnie Sinsay zaczyna być głównym brandem odzieżowej grupy. Sieć liczy już 1 tys. salonów, wobec około 2,3 tys. w całej grupie. Marka generuje też najwyższe przychody. W 2023 roku sprzedaż marki Sinsay w kanale online i offline wyniosła 6,99 mld zł, wobec 5,34 mld zł Reserved czy 1,30 mld zł w marce Mohito.

Większe sklepy w parkach handlowych

Ze względu na to, że Sinay jest marką z segmentu value-for-money, jej poszczególne salony generują niższy przychód niż w przypadku Reserved czy Mohito. Może się to zmienić ze względu na poszerzenie asortymentu i plany LPP. Nowy koncept sklepów sieci Sinsay zakłada budowanie większych sklepów, w mniejszych miejscowościach.

Sinsay jest obecnie najmocniej rozwijanym i modyfikowanym pod względem asortymentowym brandem LPP. „Marka początkowo dedykowana nastoletnim dziewczętom, obecnie ma w swoim asortymencie modne stylizacje również dla młodych kobiet i mężczyzn. W ofercie Sinsay znajdują się także kolekcje dla mam oraz produkty i  akcesoria dla dzieci. Asortyment marki uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji” – czytamy w raporcie LPP za 2023 rok.

12.12.2024 / 14:01
StoryEditor
Top10 globalnych trendów żywnościowych 2025. Kto chce być na czasie i orientować się w nowinkach, musi się zapoznać

Rada ds. trendów Whole Foods Market, sieci handlowej należącej do koncernu Amazon ujawniła 10 najważniejszych przewidywanych trendów żywnościowych na rok 2025. Eksperci Whole Foods Market przewidują m.in. boom na nawadniające napoje gotowe do picia, nową falę składników wodnych, dodanie chrupkości do każdego posiłku oraz przekąski fusion o międzynarodowym zasięgu — te i inne czynniki wpłyną na krajobraz żywnościowy w nadchodzącym roku.

Rada ds. trendów Whole Foods Market — grupa ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, od poszukiwaczy nowinek po ekspertów kulinarnych — opracowuje prognozy trendów każdego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 11:03
StoryEditor
Prawie trzy czwarte Polaków zamierza oszczędzać na świętach. Jaki mają sposób?
Zakupy przedświąteczne (fot. Shutterstock)

Aż 72 proc. respondentów w badaniu platformy Moja Gazetka podkreśla, że chce oszczędzać na świętach. Skupią się zwłaszcza na poszukiwaniu promocji.

Blisko 82 proc. konsumentów zamierza oszczędzać, szukając promocji. W zeszłym roku ten odsetek wynosił 77,4 proc. konsumentów. Na drugim miejscu znalazło się kupowanie mniejsze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. grudzień 2024 06:14