03.06.2024 / 13:41
StoryEditor

Sieć Topaz uruchomiła przy jednej z placówek samoobsługową stację tankowania pojazdów [NASZ NEWS]

Topaz 24/7 (mat. prasowe)
Sieć marketów spożywczych Topaz rozpoczęła pilotaż nowego konceptu. Samoobsługowa, całodobowa stacja paliw Topaz 24/7 jest testowana w miejscowości Stare Opole, w pobliżu Siedlec.
image
FOTO: fot. Mat. Prasowe
Samoobsługowa stacja paliw Topaz 24/7 w Starym Opolu k/Siedlec znajduje się przy międzynarodowej trasie E30, tuż przy zjeździe z powstającej autostrady A2. Detalista zachęca klientów, oferując najniższe ceny paliw w regionie, zachwala też wygodę zakupów i całodobową dostępność paliw.

Topaz 24/7

Stacja Topaz 24/7 została uruchomiona w połowie maja 2024 r. Zlokalizowana jest na działce sąsiadującej z centrum logistycznym Topazu oraz sklepem Topaz. Jeśli pilotaż nowego konceptu okaże się sukcesem, mogą powstać kolejne takie stacje, zlokalizowane przy sklepach, a potencjalnie być może przy parkach handlowych. Rozwój własnej sieci stacji paliw nie był dotychczas elementem strategii ekspansji sieci.

W 2022 r. przychody firmy Topaz wyniosły 1,09 mld zł netto, co oznacza wzrost o 21,1 proc. w porównaniu z 2021 r. Sieć liczy obecnie ponad sto placówek (55 to sklepy własne, 65 działa w sieci franczyzowej) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski (między innymi w Mińsku Mazowieckim, Siedlcach, Warszawie, Węgrowie czy Sokołowie Podlaskim).

Nie tylko detal spożywczy

Poza siecią sklepów spożywczych Topaz prowadzi także punkty gastronomiczne Top Drive, browar restauracyjny Brofaktura oraz galerię handlową. Firma dysponuje również zakładem rozbioru drobiu oraz ciastkarnią Natalia i Szymon. Od 2018 r. detalista rozwija ofertę marki własne, m.in. w kategoriach wędlin i alkoholi.

Warto uzupełnić, że Topaz jest wielokrotnym laureatem konkursu Wiadomości Handlowych "Market roku" – nagrody przyznane były w 2011, 2013, 2014, 2015, 2017, 2018 i 2019 roku.

08.11.2024 / 13:16
StoryEditor
Krakowski Kredens robi wielki come-back! Nowy sklep internetowy i powrót do otwierania placówek stacjonarnych
Na zdj. sklep sieci Krakowski Kredens (fot. Sorbis/Shutterstock)

Marka Krakowski Kredens chce wrócić na poważnie na handlową mapę Polski. W listopadzie uruchomi e-sklep, a na 2025 r. planuje otwarcia sklepów stacjonarnych. Pierwsza z takich placówek ruszy najprawdopodobniej w pierwszej połowie przyszłego roku.

Przypomnijmy, że Krakowski Kredens to marka sklepów i produktów spożywczych dawniej należąca do sieci Alma Market (upadłej w 2017 r.). Latem 2023 r. została sprzedana za 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 09:53
StoryEditor
Eurocash zdradza cele swojej grupy zakupowej. Czego grupa oczekuje od dostawców, z którymi będzie współpracować?
Marcin Celejowski, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za obszar zakupów handlowych (fot. mat. prasowe)

W ubiegłym miesiącu Eurocash ogłosił, że uruchamia grupę zakupową pod nazwą Równi w Biznesie, w której zrzeszone mają być wszystkie sieci detaliczne związane z hurtownikiem. O tym jak działać będzie ten projekt, jakie są jego cele, czego Eurocash oczekuje od dostawców i jakiej poprawy warunków zakupowych się spodziewa, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marcin Celejowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar zakupów handlowych.

W skład grupy zakupowej wejść ma siedem sieci detalicznych powiązanych z Eurocashem. Zrzeszone w nowym podmiocie mają zostać: Delikatesy Centrum, Duży Ben, Abc, Groszek, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 15:29