12.09.2024 / 21:41
StoryEditor

Sieć myjni Banieczka z planami intensywnej ekspansji. Firma zapowiada nowe kierunki rozwoju [WYWIAD]

Piotr Stawski, manager operacyjny w firmie Banieczka

Sieć myjni samoobsługowych Banieczka wchodzi w okres dynamicznego rozwoju. – Pozyskaliśmy nowych inwestorów, co pozwoliło nam na rozpoczęcie intensywnej ekspansji. Jesteśmy otwarci na różne formy pozyskiwania nowych lokalizacji, nie tylko zakup, ale również dzierżawę myjni, obsługę operacyjną czy nawet franczyzę – zaznacza Piotr Stawski, manager operacyjny w firmie Banieczka w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl.

Czym dzisiaj zajmuje się Banieczka?

Banieczka to największa sieć myjni samoobsługowych w Polsce, która obecnie obejmuje 52 lokalizacje, głównie w zachodniej części kraju. Nasz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 11:49
StoryEditor
AI w handlu internetowym. Jak zmieni oblicze biznesu e-commerce?
Wykorzystanie AI w e-commerce stale rośnie (fot. Materiał Partnera)

Eksperci przewidują, że w ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem AI w handlu wzrośnie ponad dwuipółkrotnie do nawet 22 mld dolarów. Sztuczna inteligencja daje duży potencjał marketingowy, a z perspektywy konsumenta oszczędność czasu i spersonalizowaną ofertę.

– Sztuczna inteligencja może nam jako konsumentom bardzo się przysłużyć w trakcie robienia zakupów. Przede wszystkim jako klienci korzystamy z różnego rodzaju podpowiedzi i prof...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 08:32
StoryEditor
Inwestycja Lidla w Gietrzwałdzie. Jest decyzja sądu
Sklep sieci Lidl (Shutterstock)

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie stwierdził, że wydana wcześniej w sprawie decyzja Samorządowego Kolegium Odwoławczego została wydana bez dopełnienia odpowiednich formalności. Sprawa wróci do ponownego rozpatrzenia, a sieć teoretycznie mogłaby budować nowe centrum dystrybucyjne.

Do SKO trafiłą skarga na decyzję wójta gminy Gietrzwałd. Wcześniej - 16 stycznia 2023 roku - stwierdził on, że Lidl nie będzie musiał przygotowywać dla inwestycji oceny oddziały...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. styczeń 2025 03:09