22.02.2024 / 09:36
StoryEditor

Sieć dyskontów Netto wyprzedaje towar na potęgę. Co się dzieje?

Od 27 maja otwarto już 30 sklepów Netto zastępujących dawne placówki Tesco (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
W sieci sklepów Netto ruszyła właśnie wielka wyprzedaż, obejmująca wybrane artykuły spożywcze, chemię oraz produkty z kategorii non-food, w tym np. sprzęt sportowy, tekstylia czy dekoracje. Akcja potrwa do końca marca lub do wyczerpania zapasów.

W ponad 660 dyskontach sieci Netto w Polsce rozpoczyna się wielka wyprzedaż. Sieć czyści magazyny, a dzięki temu chce zaoferować klientom nawet 60 proc. produktów w promocyjnych cenach.

Jakie promocje oferują sklepy Netto?

Jak podkreślają przedstawiciele sieci Netto „trwająca wyprzedaż to dobry moment – dla klientów - na zakup produktów, które przydadzą się w każdym domu. Obniżki sięgają nawet 40 proc. i obejmują wybrane artykuły spożywcze oraz te z kategorii chemia, na przykład kosmetyki czy chemię domową.

Szczególnie głeboka jest promocja obejmująca artykuły przemysłowe, zwłaszcza ze względu na poziom obniżek, sięgający aż do 60 proc. Upolować można m.in. ciekawe artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt sportowy, tekstylia, akcesoria dla zwierząt czy dekoracje.

Jak długo będzie trwała wyprzedaż w Netto?

Netto podkreśla, że asortyment objęty akcją może się różnić w zależności od sklepu. W związku z tym firma zachęca do odwiedzenia nie jednego, a kilku sklepów Netto, aby sprawdzić dostępną ofertę wyprzedażową. Znajduje się ona w specjalnie wyznaczonym miejscu.

Wielka wyprzedaż Netto trwa od 19 lutego do 30 marca. Produkty objęte promocją są oznaczone i można je rozpoznać po żółtej naklejce.

Ile sklepów ma Netto w Polsce?

Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od 28 lat. Firma zarządza obecnie siecią ponad 660 sklepów i zatrudnia ponad 9 tys. osób.

W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food.

Sklepy Netto wyróżnia na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie.

Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.

Konkurencja nie śpi

Konkurencyjne sieci dyskontowe takie jak Aldi, Lidl i Biedronka, także realizują mocne promocje, a jednocześnie wprowadzają obniżki na dużą grupę asortymentu proponując towary w stale obniżonych cenach.

Więcej na ten temat można przeczytać klikając na linki poniżej.

Kliknij i przeczytaj także o tym, co dzieje się na rynku handlu detalicznego w Polsce: Dyskonty nokautują rywali. Biedronka, Lidl, Netto i Aldi z niemal połową udziałów w rynku spożywczym w Polsce

20.02.2025 / 11:39
StoryEditor
Minister Stefan Krajewski: Bezpieczeństwo żywności to jeden z priorytetów polskiej prezydencji w UE
Stefan Krajewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi (PAP/P. Sierpiński)

Działania obecnej polskiej prezydencji skupiają się na siedmiu obszarach dotyczących bezpieczeństwa: zewnętrznego, wewnętrznego, żywnościowego, zdrowotnego, energetycznego, ekonomicznego i informacyjnego. Jak to będzie wyglądać w praktyce?

Polskie rolnictwo i przetwórstwo żywności od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej przeszło olbrzymi skok rozwojowy, a wartość eksportu produktów rolno-spożywczych zwiększ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 11:26
StoryEditor
"Sufit” dla Stokrotki jest jeszcze daleko! Mirosław Wawryszczuk o ambitnych planach rozwoju sieci supermarketów
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu, Stokrotka (fot. mat. prasowe)

- Zmieniliśmy strategię, koncentrujemy się teraz na otwieraniu większych placówek. Taka zmiana podejścia wpływa na tempo ekspansji, ale pozwala nam budować stabilne fundamenty na przyszłość - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka.

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie "CAPEX ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:51