W ponad 660 dyskontach sieci Netto w Polsce rozpoczyna się wielka wyprzedaż. Sieć czyści magazyny, a dzięki temu chce zaoferować klientom nawet 60 proc. produktów w promocyjnych cenach.
Jakie promocje oferują sklepy Netto?
Jak podkreślają przedstawiciele sieci Netto „trwająca wyprzedaż to dobry moment – dla klientów - na zakup produktów, które przydadzą się w każdym domu. Obniżki sięgają nawet 40 proc. i obejmują wybrane artykuły spożywcze oraz te z kategorii chemia, na przykład kosmetyki czy chemię domową.
Szczególnie głeboka jest promocja obejmująca artykuły przemysłowe, zwłaszcza ze względu na poziom obniżek, sięgający aż do 60 proc. Upolować można m.in. ciekawe artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt sportowy, tekstylia, akcesoria dla zwierząt czy dekoracje.
Jak długo będzie trwała wyprzedaż w Netto?
Netto podkreśla, że asortyment objęty akcją może się różnić w zależności od sklepu. W związku z tym firma zachęca do odwiedzenia nie jednego, a kilku sklepów Netto, aby sprawdzić dostępną ofertę wyprzedażową. Znajduje się ona w specjalnie wyznaczonym miejscu.
Wielka wyprzedaż Netto trwa od 19 lutego do 30 marca. Produkty objęte promocją są oznaczone i można je rozpoznać po żółtej naklejce.
Ile sklepów ma Netto w Polsce?
Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od 28 lat. Firma zarządza obecnie siecią ponad 660 sklepów i zatrudnia ponad 9 tys. osób.
W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food.
Sklepy Netto wyróżnia na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie.
Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.
Konkurencja nie śpi
Konkurencyjne sieci dyskontowe takie jak Aldi, Lidl i Biedronka, także realizują mocne promocje, a jednocześnie wprowadzają obniżki na dużą grupę asortymentu proponując towary w stale obniżonych cenach.
Więcej na ten temat można przeczytać klikając na linki poniżej.
- Biedronka obniża ceny 360 produktów
- Aldi też obniża ceny, przebijając Biedronkę i Lidla
- Lidl ogłasza się liderem niskich cen
Kliknij i przeczytaj także o tym, co dzieje się na rynku handlu detalicznego w Polsce: Dyskonty nokautują rywali. Biedronka, Lidl, Netto i Aldi z niemal połową udziałów w rynku spożywczym w Polsce