20.10.2023 / 13:12
StoryEditor

Rynek niezależny to wciąż istotny kanał sprzedaży chemii i kosmetyków w Polsce

Klaudia Rudewicz (po prawej) podczas Forum Branży Kosmetycznej 2023 (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Obecna rola producentów nie może ograniczać się tylko do stworzenia produktu, ale ważna jest współpraca z detalistą w kontekście sprzedaży - uważa Klaudia Rudewicz, dyrektor generalna Ambry, spółki z Grupy Eurocash.

Podczas Forum Branży Kosmetycznej 2023 w trakcie debaty pt. "Kosmetyki w handlu – strategie asortymentowe i sprzedażowe na przyszłość", Klaudia Rudewicz podkreślała, że r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:01
StoryEditor
Żabka, Dino i Biedronka - jak trzy topowe sieci spożywcze radzą sobie z rynkowymi wyzwaniami?
Biedronka w przeciwieństwie do Żabki i Dino zaliczyła w trzecim kwartale roku spadek sprzedaży like-for-like (fot. Shutterstock)

7 listopada Dino opublikowało wyniki finansowe za trzeci kwartał bieżącego roku, chwaląc wzrostem obrotów na porównywalnej bazie sklepów (like-for-like) o 2,3 proc. Na tle Biedronki Dino wypadło więc pod tym względem znacznie lepiej, ale do Żabki wynik sieci z Krotoszyna się nie umywa.

Z zestawienia przygotowanego przez Agnieszkę Skonieczną, retail & pharma business unit director w PMR Market Experts, wynika, że w trio złożonym z Biedronki, Dino i Żabki pod ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 13:39
StoryEditor
Carrefour wysłał list do dostawców sieci. Co w nim jest? Czego prezes Alexandre Bompard domaga się od producentów?
Alexandre Bompard, prezes Carrefour (fot. materiały prasowe)

Carrefour coraz mocniej idzie w kierunku transparentności żywieniowej produktów spożywczych dostępnych w swojej ofercie. Alexandre Bompard, prezes Carrefour, ogłosił na platformie LinkedIn, że firma zobowiązuje się do stosowania systemu Nutri-Score na produktach oferowanych przez swoich dostawców.

Od teraz, produkty wszystkich marek dostępne online w Carrefour będą musiały mieć widoczny Nutri-Score, co ma pomóc konsumentom dokonywać świadomych wyborów żywienio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 19:14