20.07.2024 / 09:00
StoryEditor

Rosyjski handel detaliczny szuka możliwości rozwoju. Postępująca konsolidacja rynku dotyka także dużych graczy

Rosyjscy detaliści szukają nowych sposobów na zwiększenie swoich udziałów w rynku. Największe sieci ze wschodniej Europy zmagają się z tymi samymi problemami, co ich odpowiednicy z Europy Zachodniej: obniżająca się stopa inflacji oznacza, że przyszły wzrost przychodów będzie w coraz większym stopniu wiązać się ze zwiększaniem wolumenów lub z rozwojem sieci placówek. Przy ograniczonych możliwościach ekspansji międzynarodowej nie tylko mniejsze sieci padają ofiarą wzmożonej konsolidacji na rynku krajowym.

Wzrost w rosyjskim sektorze sprzedaży detalicznej żywności spowalnia. Firma badająca rynek Infoline szacuje, że dziesięciu największych detalistów zwiększyło swoją sprzedaż o 14...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 07:30
StoryEditor
Dino przyspiesza tempo rozwoju! Sieć mocno zwiększyła liczbę otwarć sklepów w minionym roku! Ile placówek handlowych ma już polska sieć marketów?
Sklep sieci Dino Polska (fot. Shutterstock)

Spółka Dino Polska poinformowała, że w 2024 r. otworzyła 283 nowe sklepy. Dla porównania, rok wcześniej Dino uruchomiło 250 marketów.

Niemal 300 nowych punktów sprzedaży to lepszy wynik otwarć niż w 2023 r., ale i tak gorszy od chociażby tego z 2022 r., gdy Dino otworzyło 344 sklepy. Z kolei w roku 2021 s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 11:11
StoryEditor
Magia czasowych ofert! Czyli jak Burger Drwala napędza ruch w restauracjach McDonald’s? I co dzieje się wtedy z konkurencją?
Restauracja McDonalds we Wrocławiu

Burgera Drwala od McDonald’s jest trudnym do wytłumaczeniem fenomenem. W jaki sposób “zwykła” kanapka może generować takie emocje i tak mocno zmieniać zachowania klientów? Ostatnie dane analizujące ruch wokół restauracji pokazują jak klienci zareagowali na komunikację McDonald’sa związaną z kultową kanapką i co się działo w tym czasie w lokalizacjach konkurencyjnych sieci fast foodowych.

Kliknij i zarejestruj swój udział w kongresie Retail Trends 2025, podczas którego na dwóch cenach będziemy dyskutować o trendach na rynku foodservice (Convenience, Fuel & ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:11