26.06.2024 / 09:15
StoryEditor

Rośnie ruch w centrach handlowych. Konsumenci mają więcej pieniędzy do wydania

Centrum handlowe EPP (fot. mat. prasowe/ EPP)
Z danych firmy Proxi.cloud wynika, że w pierwszych pięciu miesiącach tego roku ruch w centrach handlowych zwiększył się o 9,5 proc. w stosunku rocznym. O 17 proc. zwiększyła się też liczba klientów.

Footfall (ruch) w centrach i galeriach handlowych wzrósł o 9,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Zdaniem Mateusza Nowaka, jednego ze współautorów badani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 14:17
StoryEditor
Nadciąga nowa fala konsolidacji branży handlowej i spożywczej! Oto segmenty rynku, które będą kluczowe
Rynek retail i food & beverage czeka fala konsolidacji (fot. Shutterstock)

Sektory retail & consumer goods oraz food & beverage od lat odgrywają kluczową rolę na polskim rynku fuzji i przejęć (M&A). Zarówno inwestorzy strategiczni, jak i fundusze private equity chętnie angażują się w przejęcia i rozwój spółek z tych branż, dostrzegając ich potencjał wzrostu. Maciej Ptak, dyrektor działu Doradztwa Finansowego w Forvis Mazars w Polsce opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl o problemach, szansach i przewidywaniach co do tego rynku.

Jak zauważa Maciej Ptak, firmy działające w tych obszarach od zawsze cieszyły się dużym zainteresowaniem. – Sektory retail & consumer goods oraz food & beverage w Polsce były z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 14:06
StoryEditor
Żabka testuje Foodsi – paczki-niespodzianki już trafiły do oferty wybranych sklepów
Żabka wcześniej testowała projekt ”Dobra Paczka”, a teraz stawia na Foodsi (fot. Żabka Polska)

Rozpoczęła się pilotażowa współpraca sieci sklepów Żabka z Foodsi, czyli polską aplikacją walczącą z marnowaniem jedzenia. W jej ramach w Foodsi klienci mogą kupić paczki- niespodzianki w promocyjnych cenach. Co kryje się w środku i jakie oszczędności czekają użytkowników?

Promocyjne paczki są dostępne w kilkudziesięciu sklepach sieci Żabka w całej Polsce. Na razie można dostać je w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Toruniu, Inowrocławiu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 21:08