12.05.2024 / 11:58
StoryEditor

Retail Business Awards 2024. Już w czerwcu wręczymy nagrody dla menedżerów i firm handlowych za wkład w rozwój polskiej gospodarki

Na zdj. ubiegłoroczni laureaci Retail Business Awards (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Już po raz piąty Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca portalu wiadomoscihandlowe.pl i magazynu "Wiadomości Handlowe", wspólnie z Business Centre Club wręczy prestiżowe nagrody Retail Business Awards, przyznawane przedsiębiorstwom handlowym i czołowym menedżerom za wkład w rozwój polskiej gospodarki. Głosowanie odbyło się 10 maja, a statuetki wręczone zostaną 18 czerwca podczas kongresu Retail Trends 2024, do udziału w którym serdecznie zapraszamy.

>> KLIKNIJ TUTAJ I ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES RETAIL TRENDS 2024 <<

Retail Business Awards to wyróżnienia gospodarcze dedykowane przedsiębiorcom z branży handlu detalicznego i hurtowego, a także sektora FMCG w Polsce. Mają one na celu promocję sektora handlu i wzmocnienie jego wizerunku, jako branży mającej potężny wkład w rozwój polskiej gospodarki i jej innowacyjności. Wyróżnienia mają także podkreślić udział przedsiębiorstw handlowych w kreowaniu dobrych praktyk i wysokich standardów biznesowych w obszarze rynku pracy, społecznej odpowiedzialności biznesu i edukacji konsumenta.

Statuetkami Retail Business Awards nagradzane są firmy i menedżerowie za realnie podejmowane działania, które kreują rzeczywistą wartość dla partnerów biznesowych, dostawców, pracowników, lokalnych społeczności, konsumentów, a także gospodarki i środowiska.

Wskazując laureatów, poprzez ich przykłady chcemy promować wartości, bez których niemożliwe jest budowanie zdrowego, efektywnego i zrównoważonego środowiska biznesowego, przyjaznego nie tylko dla przedsiębiorców i ich partnerów, ale także konsumentów.

Co roku laureatów Retail Business Awards wskazuje kapituła złożona z przedstawicieli Business Centre Club oraz Wydawnictwa Gospodarczego.

W tym roku statuetki Retail Business Awards zostaną przyznane w następujących kategoriach:

Wizjoner handlu

Menedżer, który rozumie obecne i przewiduje nadchodzące zmiany, a jego decyzje biznesowe współkształtują oblicze sektora i wyznaczają kierunki rozwoju branży.

Osobowość handlu

Menedżer, który odnosząc sukces rynkowy łączy skuteczne zarządzanie firmą i dążenie do osiągania celów ekonomicznych z dbałością o pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych.

Inwestor roku

Spółka, której inwestycje mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki, pracowników i rynek pracy, przemysł i dostawców, a także sytuację lokalnych społeczności.

Architekt rynku

Firma handlowa, która ma duży wpływ na sektor i partnerów biznesowych, a jej działania kształtują trendy rynkowe, konsumenckie, produktowe, a także panoramę rynku i jego strukturę.

Sukces rynkowy

Firma, która wykorzystując swój model biznesowy, potencjał menadżerski, przewagi konkurencyjne oraz sytuację na rynku potrafiła rozwijać się i zwiększać sprzedaż szybciej niż konkurenci.

Lider transformacji

Firma, która w sposób elastyczny i efektywny dostosowuje swój model biznesowy do oczekiwań konsumentów, sytuacji rynkowej i wdraża narzędzia oraz technologie, które budują jej konkurencyjność i status firmy przyszłości.

Innowator roku

Firma, która wprowadza na rynek nowe rozwiązania, koncepty i standardy, tworząc bardziej przyjazną rzeczywistość dla konsumentów, dostawców i pracowników.

Czempion e-commerce

Firma, która wykorzystując innowacyjne pomysły i nowe technologie, inwestując w nowe kanały i formaty handlowe jest w stanie budować rentowny model biznesowy.

Najlepszy pracodawca

Firma, która budując własną siłę i konkurencyjność jest wstanie robić to w oparciu o partnerskie relacje z pracownikami, tworząc przyjazne i równościowe środowisko sprzyjające ich rozwojowi i samorealizacji.

Lider odpowiedzialności

Firma, która łączy dążenie do osiągania celów ekonomicznych z dbałością o pracowników, środowisko naturalne, otoczenie społeczne w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju.

>> KLIKNIJ TUTAJ I ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES RETAIL TRENDS 2024 <<

LAUREACI RETAIL BUSINESS AWARDS 2023:

KATEGORIA: Osobowość handlu

(ex aequo) Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu, Lidl Polska; Paweł Surówka, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash

KATEGORIA: Inwestor roku

Dino Polska

KATEGORIA: Architekt rynku

Allegro

KATEGORIA: Sukces rynkowy

Duży Ben

KATEGORIA: Lider transformacji

Carrefour Polska

KATEGORIA: Innowator roku

Lisek.app

KATEGORIA: Czempion e-commerce

Frisco.pl (Grupa Eurocash)

KATEGORIA: Najlepszy pracodawca

Lidl Polska

KATEGORIA: Lider odpowiedzialności

Biedronka

LAUREACI RETAIL BUSINESS AWARDS 2022:

KATEGORIA: Wizjoner handlu

Paweł Musiał, CEO & Excecutive Chariman Profi Rom Food

KATEGORIA: Osobowość handlu

Anna Kurnatowska, Country Manager, Too Good To Go Polska

KATEGORIA: Inwestor Roku

Netto Polska

KATEGORIA: Architekt Rynku

Grupa Żabka

KATEGORIA: Sukces rynkowy

Grupa Pepco

KATEGORIA: Lider transformacji

Lagardere Travel Retail Polska

KATEGORIA: Innowator Roku

Carrefour Polska

KATEGORIA: Czempion e-commerce

Biedronka za projekt BIEK i współpracę z Glovo

KATEGORIA: Najlepszy pracodawca

Lidl Polska

KATEGORIA: Anioł Biznesu

Grupa Maspex

KATEGORIA: Lider odpowiedzialności

InPost

W roku 2021, naznaczonym pandemią i lockdownami, nagrody nie zostały przyznane.

LAUREACI RETAIL BUSINESS AWARDS 2020:

KATEGORIA: Wizjoner Handlu

Michel-Edouard Leclerc

KATEGORIA: Osobowość Handlu

Luis Amaral, Prezes zarządu Grupy Eurocash

KATEGORIA: Inwestor Roku

Jeronimo Martins Polska

KATEGORIA: Architekt Rynku

Lidl Polska

KATEGORIA: Kreator Trendów Rynkowych

Żabka Polska

KATEGORIA: Sukces Rynkowy

Allegro

KATEGORIA: Lider Transformacji

(ex aequo) Grupa Eurocash i Polomarket

KATEGORIA: Motor E-Gospodarki

Super-Pharm

KATEGORIA: Innowator Rynkowy

DOZ S.A

KATEGORIA: Anioł Biznesu

Grupa Kapitałowa Specjał

KATEGORIA: Odpowiedzialny Biznes

Kaufland Polska Markety

LAUREACI RETAIL BUSINESS AWARDS 2019:

KATEGORIA: Osobowość handlu

Marek Maruszak, prezes, Rossmann Polska

KATEGORIA: Kreator trendów rynkowych

Lidl Polska

KATEGORIA: Architekt rynku FMCG

Jeronimo Martins Polska

KATEGORIA: Sukces rynkowy

Dino Polska

KATEGORIA: Transformacja cyfrowa i biznesowa

Carrefour Polska

KATEGORIA: Innowator gospodarczy

(ex aequo) Frisco.pl i Żabka Polska

KATEGORIA: Anioł biznesu

Grupa Eurocash

KATEGORIA: Odpowiedzialny i zrównoważony biznes

Ikea Polska

>> KLIKNIJ TUTAJ I ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES RETAIL TRENDS 2024 <<

16.12.2024 / 09:08
StoryEditor
Wysokie ceny masła w Polsce. UOKiK bada sytuację na sklepowych półkach, ale wyklucza zmowę cenową
Ceny masła są dziś o jedną trzecią wyższe niż rok temu (fot. Shutterstock)

O kostkach masła kosztujących ponad 10 zł dyskutują dziś nie tylko zwykli Polacy - do gry wkroczyli też urzędnicy i politycy. Głos w sprawie zabrał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który zapewnia, że bada sytuację.

Z raportu UCE Research wynika, że w listopadzie ceny masła były w Polsce aż o 35 proc. wyższe niż rok wcześniej. W samym grudniu wzrost cen względem poprzedniego miesiąca jest j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 15:58
StoryEditor
Dyskonty Netto Marken-Discount z grupy Edeka są bardziej "premium" od Lidla i Aldi

Wykorzystując wiedzę specjalistyczną w zakresie pozyskiwania marek swojej spółki macierzystej i niemieckiego lidera rynku Edeka Group, Netto Marken-Discount oferuje "wartość z wyborem" – ofertę dyskontową bez poświęcania wyboru produktów markowych. Dzięki kooperatywnej, regionalnie ustrukturyzowanej organizacji zakupowej Edeka, Netto Marken-Discount oferuje szeroką gamę produktów regionalnych, szczególnie w zakresie świeżej żywności.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 06:30