26.11.2024 / 16:36
StoryEditor

Reserved wycofuje produkty ze sprzedaży. Chodzi o bezpieczeństwo klientów

Reserved wycofuje produkty ze sprzedaży. Chodzi o bezpieczeństwo klientów (fot. Shutterstock)

Reserved, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych, poinformowała o konieczności wycofania ze sprzedaży kilku produktów z powodu zagrożenia bezpieczeństwa. Marka apeluje do klientów o zaprzestanie korzystania z tych towarów i oferuje możliwość ich zwrotu, nawet bez paragonu. Co dokładnie zostało wycofane i jakie są szczegóły procedury zwrotu?

W oficjalnym komunikacie sieci Reserved czytamy: "W związku z niespełnieniem standardów jakości Reserved uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 12:48
StoryEditor
Jan Kolański, prezes Grupy Colian: Moim marzeniem jest, aby nasze produkty były obecne na wszystkich kontynentach
Sukcesja jest jednym z wyzwań, jakie będą nam towarzyszyć w kolejnych latach - mówi Jan Kolański, prezes Colian

Po 35 latach na rynku poznaliśmy biznes słodyczowy „od podszewki”. Ale wchodząc w branżę napojową nie mieliśmy żadnego know-how. Dlatego zakup bankrutującej Helleny był wielkim wyzwaniem, a konsekwencje odczuwaliśmy przez lata. Ostatecznie odnieśliśmy sukces - przyznaje Jan Kolański, prezes zarządu Grupy Colian.

Jak przyznaje Kolański, Grupa Colian dąży do sukcesywnego zwiększania  udziałów rynkowych w Polsce oraz za granicami.

–  W Polsce mamy bardzo dobrą pozycję: aktywnie roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.11.2024 / 17:39
StoryEditor
Biedronka, Dino, Żabka, Eurocash, Lidl Polska i właściciel Stokrotki pną się w rankingu największych firm w regionie Europy Centralnej i Wschodniej!
Biedronka znalazła się na 4 miejscu w regionie CEE w rankignu firm, przygotowanym przez Coface (fot. Magda Wygralak/shutterstock)

Tegoroczna edycja rankingu Coface Top 500 CEE pokazuje firmy wiodące w regionie, wyjątkowo dobrze radzące sobie w obecnym trudnym otoczeniu gospodarczym. W pierwszej setce znalazły się również firmy handlowe obecne na polskim rynku, m.in. Biedronka, Dino, Żabka czy Lidl Polska

Najnowsza edycja rankingu Coface CEE Top 500, podsumowująca wyniki firm za 2023 rok, odzwierciedla dynamiczne i trudne warunki gospodarcze dla największych przedsiębiorstw w reg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. listopad 2024 16:36