08.04.2024 / 10:30
StoryEditor

Rema 1000 planuje przyspieszenie integracji przejętych sklepów Aldi. Na początku maja sieć chce uruchomić w Danii 400. placówkę

Market Rema 1000 w Kopenhadze, Dania (fot. Shurrerstock)
Norweski dyskonter Rema 1000 chce przyspieszyć tempo otwierania sklepów w Danii i zniwelować dystans do lidera rynku dyskontowego Netto. Duński dyrektor generalny Rema, Henrik Burkal, ogłosił, że dyskont, który obecnie prowadzi w kraju ponad 360 sklepów, chce do końca roku osiągać liczbę 430 placówek.

Kluczowym elementem do osiągnięcia tego kamienia milowego jest konwersja 114 sklepów Aldi Nord, które detalista nabył w grudniu 2022 r. Dopiero w sierpniu ubiegłego roku duńs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 09:33
StoryEditor
Auchan szuka sposobu na handel w niedziele. Testuje trzy sklepy autonomiczne
Auchan testuje we Francji sklepy bez obsługi. Na razie tylko w niedziele (fot. Auchan) 

Francuska sieć sklepów spożywczych Auchan testuje technologię sklepów autonomicznych w wybranych placówkach w północnej Francji, chcąc przyciągnąć w niedziele więcej klientów przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych.

Od początku 2025 r. trzy supermarkety w rejonie Valenciennes – Aulnoye-Aymeries, Saint-Saulve i Orchies – rozpoczęły działalność bez personelu w niedzielne popołudnia do 20:3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 16:00
StoryEditor
Ilu Polaków kupuje stacjonarnie, a ile online? Polacy doceniają bliskość punktów odbioru i szybkość dostaw
Centrum handlowe (fot. Shutterstock)

Dane z raportu banku Santander pokazują, że dla 41 proc. Polaków najczęstsza forma zakupów to odwiedzanie sklepu stacjonarnego. E-commerce nadal pozostaje wyraźnie niżej.

Zakupy online częściej wybierało 27 proc. badanych, a 30 proc. wskazało, że kupuje po równo w sklepie stacjonarnym, jak i w sieci. Bank podkreśla, że różnice w preferencjach zal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:31