06.06.2024 / 12:23
StoryEditor

Redkom sprzedał park handlowy w Bielsku-Białej powstały w miejscu dawnego Tesco

Wizualizacja parku handlowego w Bielsku-Białej (Redkom Development)
Park handlowy w Bielsku-Białej, powstający w miejscu sklepu Tesco przy ul. Warszawskiej, ma nowego właściciela. Redkom Development odpowiedzialny za budowę i komercjalizację obiektu sprzedał projekt firmie Newgate Investment.

Otwarcie nowego parku handlowego w Bielsku-Białej planowane było przez Redkom Development na czwarty kwartał 2024 roku, ale przedstawiciele firmy nie przetną wstęgi, ponieważ sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.12.2024 / 12:02
StoryEditor
Z pieluszek produkowanych w warszawskiej fabryce Procter&Gamble korzystają miliony dzieci na całym świecie
Każdego dnia z pieluszek wytwarzanych na Targówku korzystają 3 miliony dzieci na całym świecie (fot. mat.pras.)

Stołeczna fabryka jest jednym z kluczowych zakładów na krajowej i globalnej mapie firmy. To właśnie tutaj zaczynają swoje życie największe innowacje marki, a inżynierowie i specjaliści z pozostałych fabryk produkujących pieluszki Pampers poznają najnowsze technologie. Fabryka właśnie świętuje 30-lecie.

Fabryka Pampers na Targówku to pierwszy zakład produkcyjny P&G i jedna z siedmiu jednostek biznesowych, które koncern ulokował w Polsce. Poza warszawską fabryką pieluszek firma ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 13:54
StoryEditor
Auchan mocno inwestuje w rozwój oferty marek własnych. Na jaki brand sieć stawia najmocniej?
Marka własna Pewni Dobrego od Auchan Polska

Auchan Polska pracuje nad rozwojem marki własnej Pewni Dobrego, której produkty wytwarzane są przez 71 producentów, w tym przez wiele firm lokalnych. Firma podkreśla, że jest to „unikatowa dopasowana do różnych smaków i oczekiwań marka”, która obejmuje obecnie już ponad 213 kategorii jakościowych produktów.

Radosław Dac, Dyrektor Produktów Auchan Retail Polska wskazuje, że sieć stale poszerza asortyment marki Pewni Dobrego, który ma być odpowiedzią na nowe trendy i oczekiwania dzis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. grudzień 2024 13:26