24.09.2024 / 12:06
StoryEditor

Przetasowania w sojuszu zakupowym Biedronki. Epic Partners zostanie wzmocniony przez Auchan i Intermarche!

Sklep sieci Biedronka (fot. ArDanMe/Shutterstock)

Międzynarodowa grupa zakupowa Epic Partners, w skład której wchodzi m.in. Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, traci jednego członka. Za to zyskała kilku innych, silnych sojuszników. Jak obecnie wygląda skład grupy?

W Epic Partners doszło do kilku zmian. Grupę opuszcza Systeme U - duży, francuski operator sieci detalistycznej Super U. Drogi Epic i Systeme U rozchodzą się zaledwie po dwóc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2024 / 13:27
StoryEditor
Żabka rozdaje w sklepach... papierowe kupony. Chce przyciągnąć klientów, którzy nie korzystają z Żappki?
Żabka rozdaje klientom kupony na zakupy (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Wydrukowane, papierowe kupony na zakupy to w Żabce rzadkość, głównie dlatego, że sieć cyfryzowała się na potęgę i udostępnia zniżki co do zasady w swojej aplikacji mobilej. Teraz jednak z kuponów skorzystać mogą również osoby, które z jakiejś przyczyny nie używają Żappki.

Żabka w ramach nowej akcji pod hasłem "Najlepsze okazje? Masz to w Żabce!" zachęca do skanowania papierowych kuponów i "oszczędzania aż do 40 zł". Akcja promocyjna wystart...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2024 / 17:43
StoryEditor
Klienci Orlenu wsparli powodzian. Zebrano ponad cztery mln złotych
Klienci Orlenu wsparli powodzian. Zebrano ponad cztery mln złotych (fot. Shutterstock)

Akcja pomocy dla poszkodowanych w wyniku powodzi, zorganizowana przez Orlen w miniony weekend, zakończyła się ogromnym sukcesem. Klienci stacji w całej Polsce, kupując kawę lub herbatę, przyczynili się do zebrania ponad 4,1 mln zł. Cała kwota zostanie przeznaczona na wsparcie osób, które ucierpiały na skutek powodzi w południowej części kraju. To jeden z najlepszych wyników sprzedażowych koncernu w ostatnich latach – informuje Orlen.

Jak podaje Orlen, akcja odbyła się w dniach 21-22 września i spotkała się z szerokim odzewem wśród klientów. Kupując gorące napoje, mogli oni jednocześnie wesprzeć ofiary powodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. wrzesień 2024 17:37