17.11.2023 / 13:00
StoryEditor

Produkty ekologiczne w czasach podwyższonej inflacji. Czy perspektywy dla tego rynku w Polsce pozostają obiecujące?

W Polsce rynek produktów bio to ciągle zaledwie 0,5 proc. rynku spożywczego (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Polski rynek produktów ekologicznych ma szansę osiągnąć w tym roku wartość 1,5 mld zł. Jednak w czasach utrzymującej się wysokiej inflacji klienci bardziej niż kiedykolwiek zwracają uwagę na ceny, produkty bio zaś nigdy nie należały do najtańszych. Czy przyszłość kategorii stanęła pod znakiem zapytania?

W ciągu ostatnich 12 miesięcy często lub bardzo często na ekologiczny towar zdecydował się zaledwie co trzeci Polak. Największą barierą dla takich zakupów jest cena – tak wskaza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 12:30
StoryEditor
Orlen wyłącza aplikację Orlen Pay. Zastępuje ją apka lojalnościowa Orlen Vitay

Orlen wygasza aplikację Orlen Pay. Płocki koncern zapowiadał ten krok już pod koniec 2023 r., a obecnie poinformował użytkowników z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Szybkie płatności przy dystrybutorze są dostępne z poziomu aplikacji Vitay.

"Informujemy, że od dnia 27.03.2025 r. aplikacja mobilna Orlen Pay zostanie wyłączona. Aplikacja Orlen Pay nie będzie przez nas dłużej wspierana i nie będzie można z niej skorzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:39
StoryEditor
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ, gościem Retail Trends 2025. Opowie o scenariuszach rozwoju handlu
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ w Polsce (fot. Żelazna Studio)

Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca firmy badawczej Nielsen IQ weźmie udział w debacie otwierającej Kongres Retail Trends 2025. Uczestnicy będą rozmawiać o kierunkach rozwoju handlu, scenariuszach i wyzwaniach.

Menedżerka wystąpi w panelu otwierającym pt. “Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania”. Uczestnicy debaty postarają się zarysować przysz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 22:04