29.02.2024 / 09:41
StoryEditor

Producenci FMCG tną koszty i walczą o wzrosty sprzedaży. Patryk Rudnicki z Bain & Company wskazuje, kto wygra tę rywalizację

Producenci FMCG tną koszy i walczą o wzrosty sprzedaży (fot. mat. pras.)
Jak wynika z analiz Bain & Company, wysoka inflacja miała negatywny wpływ na działalność ośmiu na dziesięć firm produkujących dobra konsumpcyjne w 2023 r., a ponad połowa z nich odczuła skutki ograniczania wydatków przez konsumentów. Priorytetem dla firm jest dziś zwiększenie wolumenu sprzedaży i obniżka kosztów. Istotnymi czynnikami dla poprawy efektywności pozostają digitalizacja i zrównoważony rozwój.

W zeszłym roku sektor dóbr konsumpcyjnych kolejny rok z rzędu odnotował mocny, blisko 10-procentowy wzrost wartości sprzedaży na świecie, jednak trzy czwarte tego wzrostu było z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 09:33
StoryEditor
Duże zmiany kadrowe w Intermarché. Sieć supermarketów ma nowego prezesa, zarząd i dyrektorów
Rok 2025 zaczął się od poważnych zmian kadrowych w Intermarche

Intermarché w Polsce rozpoczyna 2025 rok z nowym prezesem oraz zmienionym składem zarządu. Dodatkowo powołano nowego dyrektora generalnego oraz dyrektora logistyki. Zmiany te mają na celu dalsze wzmocnienie pozycji sieci oraz lepsze dopasowanie oferty do zmieniających się oczekiwań konsumentów.

Intermarché należy do Grupy Muszkieterów, której niezmiennie przewodzą prezes Sławomir Czarnecki oraz dyrektor generalny Marc Dherment.

Adrian Podziemski prezesem Inter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 11:25
StoryEditor
Orlen Paczka z rekordowymi obrotami na koniec roku. Czy warto sprzedawać ją Poczcie Polskiej?
Automat Orlen Paczka (fot. Miłosz Poloch/pkn Orlen)

Aż ponad 80-proc. wzrost wolumenu obsłużonych przesyłek zanotowała w ostatnim kwartale minionego roku Orlen Paczka. Ponadto o blisko 155 proc. wzrosła także liczba dostaw do automatów paczkowych. To efekt partnerstw z największymi marketplace’ami i sklepami internetowymi. Nie wiadomo jednak, jaja czeka ją przyszłość, bo Orlen myśli o jej sprzedaży.

– Dostrzegamy duże możliwości rozwoju na dynamicznie rosnącym rynku e-commerce. Chcemy je w pełni wykorzystać, wzmacniając naszą pozycję w tym perspektywicznym biznesie. Miniony...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:40