26.11.2024 / 14:40
StoryEditor

Precyzyjna kategoryzacja produktów wspiera budowanie sprzedaży [ANALITYCY]

Precyzyjna kategoryzacja produktów wspiera budowanie sprzedaży (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Specyficzne kategorie produktowe wciąż są słabo uwzględniane w analizach sprzedażowych. W Polsce segment napojów izotonicznych już w 2020 roku osiągnął wartość 250 mln zł, co pokazuje, jak dynamicznie rozwija się rynek niszowych produktów. Eksperci eLeader wskazują, że producenci, którzy dokładniej monitorują te kategorie, mają szansę na lepsze zrozumienie rynku i zwiększenie swojej konkurencyjności.

– Polscy producenci oraz dystrybutorzy wiele tracą na nieuwzględnianiu trendujących kategorii w swojej analityce. Rozróżnianie wyróżników produktów, po które coraz chętniej sięg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 12:09
StoryEditor
Jak bogaty jest Tomasz Biernacki, właściciel sieci Dino Polska?
Sklep sieci Dino (fot. wiadomoscihandlowe.pl/mg)

Tomasz Biernacki to jeden z najbogatszych biznesmenów w naszym kraju. Przedsiębiorca z Krotoszyna w 1999 roku otworzył pierwszy supermarket pod szyldem Dino. Po kilkunastu latach od tamtego momentu, tempo rozwoju firmy znacznie przyspieszyło. Dziś liczy ona blisko 2 700 placówek i z roku na rok notuje rosnące przychody ze sprzedaży. Na ile wyceniany jest majątek twórcy jednej z najpopularniejszych sieci sklepów spożywczych w Polsce?

Tomasz Biernacki po raz piąty z rzędu znalazł się na podium rankingu 100 najbogatszych Polaków, przygotowanego przez magazyn "Forbes". Biznesmen z Wielkopolski zadebiutował w ze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.02.2025 / 09:25
StoryEditor
Kaufland Polska przejmuje dyrektora zakupów od Auchan
Kaufland przebudowuje dział zakupów. Są poważne zmiany (fot. Sebastian Rennack)

Po wielu latach pracy w Realu i Auchan Grzegorz Bajtała zdecydował się przenieść do Kaufland Polska. - Myślę, że to słuszna decyzja! - skwitował Stefan Hoppe, CEO Kaufland Polska.

Kilka dni temu pisaliśmy o silnym wzmocnieniu zespołu Kaufland Polska. Po 10 latach pracy w Kaufland w różnych krajach i na różnych stanowiskach, Eva Wagenknechtova zdecy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 20:01