31.07.2024 / 15:06
StoryEditor

Prawie 70 procent handlowców nie osiągnie w tym roku założonego celu. Kto jest temu winny?

Sprzedawcy mają coraz trudniej (fot. Envatoelements)

Salesforce opublikował nowy raport „State of Sales”, z którego wynika, że 67 proc. przedstawicieli handlowych nie spodziewa się osiągnąć swojego celu w tym roku, a jeszcze więcej, bo aż 84 proc., nie osiągnęło go w roku ubiegłym. Zdaniem ekspertów liczby te podkreślają ogromną presję, pod jaką znajdują się sprzedawcy.

Przedstawiciele handlowi zgłaszają, że spędzają 70 proc. czasu na zadaniach niezwiązanych ze sprzedażą, co utrudnia nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami. Aby sprosta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 15:54
StoryEditor
Konsument pod lupą ekspertów - zapraszamy na cykl debat i prelekcji podczas Retail Trends 2025
Retail Trends 2024 - debaty, prelekcje, prezentacje, spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem naszych gości. W tym roku również proponujemy bardzo bogaty program kongresu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Ostatnie miesiące pokazały, że klient, który od zawsze był i jest w centrum uwagi sektora FMCG, potrafi nie raz zaskoczyć producentów FMCG oraz sieci handlowe. Podczas Retail Trends 2025 wraz z ekspertami wytypujemy kluczowe czynniki, które będą kształtowały zachowania i potrzeby konsumentów w najbliższym czasie.

Tak jak każdy klient jest inny, tak strategii, które mają być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumencie, też jest wiele. Dlatego też podczas  kongresu Retail...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 18:27
StoryEditor
UOKiK broni kierowców przed parkingowymi opłatami przy sklepach. Czy to koniec nieuczciwych opłat?
UOKiK broni kierowców przed parkingowymi opłatami przy sklepach. Czy to koniec opłat? (fot. Shutterstock)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) podjął stanowcze kroki wobec praktyk stosowanych przez firmę WEIP, operatora komercyjnych parkingów. Decyzja urzędu zobowiązuje firmę do zwrotu nienależnie pobranych opłat parkingowych. Komu należą się pieniądze?

Stanowisko UOKiK to odpowiedź na liczne skargi, które napływały od kierowców korzystających z parkingów obsługiwanych przez firmę WEIP. Skarżący wskazywali, że mimo posiadania w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 08:25