25.09.2020 / 14:46
StoryEditor

Polskie plaże bez plastiku – wspólne przedsięwzięcie Procter & Gamble, Lidl Polska i Fundacji Nasza Ziemia

Polska musi opracować system recyclingu opakowań plastikowych (Unsplash.com)
W efekcie wspólnego przedsięwzięcia Procter & Gamble, Lidl Polska i Fundacji Nasza Ziemia – akcji sprzątania plaż i przylegających do nich terenów na Półwyspie Helskim, zebrano 918 kg śmieci, w   tym   odpadów   z   tworzyw   sztucznych.   Projekt „Polskie plaże bez plastiku” jest częścią   27.   edycji   kampanii Sprzątania świata – Polska, organizowanej  przez   Fundację Nasza Ziemia. Hasło przyświecające tegorocznej jej odsłonie to „Plastik? Redukuję. Rezygnuję. Segreguję".

Wrześniowe sprzątanie plaż było zwieńczeniem projektu, który rozpoczął się od promocji przeprowadzonej w sklepach sieci Lidl Polska pomiędzy 17 a 30 sierpnia. Były nią objęte pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2024 / 23:22
StoryEditor
Adam Imielski nowym szefem Kraft Heinz Polska. Marta Pilczuk awansuje i obejmuje nowy, potężny rynek

Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft Heinz Polska Adam Imielski z dniem 1 stycznia 2025 r. obejmie stanowisko prezesa firmy. Zastąpi tym samym Martę Pilczuk, która pozostanie w strukturach Kraft Heinz, obejmując rolę dyrektorki zarządzającej na rynku Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Adam Imielski to doświadczony menadżer z ponad 20-letnim stażem pracy w branży FCMG. Z Kraft Heinz Polska związany jest od prawie czterech lat. W tym czasie odpowiadał za reali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 13:48
StoryEditor
Biedronka chwali się wydatkami na pakiety świąteczne dla pracowników. Kwota może robić wrażenie
Co otrzymają w tym roku pracownicy Biedronki?

Ponad 106 mln zł wyda Biedronka na "pakiety świąteczne": zasilenia e-kodów pracowniczych, paczki dla pracowników i ich dzieci, a także przyjęcia świąteczno-noworoczne. Na same zasilenia e-kodów dyskonter należący do grupy Jeronimo Martins przeznaczy w tym roku ok. 51 mln zł.

Biedronka poinformowała, że rozda w tym roku ponad 165 tys. paczek świątecznych. 84,7 tys. z nich trafi do pracowników dyskontowej sieci, a 80,6 tys. - dla dzieci.

Paczki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 18:41