10.03.2025 / 16:12
StoryEditor

Polacy coraz częściej wybierają kosmetyczny minimalizm. Ile produktów z branży beauty kupuje statystyczny konsument?

Polacy coraz częściej wybierają kosmetyczny minimalizm (fot. Agata Grysiak)

Według danych opublikowanych przez Agnieszkę Skonieczną, Retail & Pharma Business Unit Director w PMR Market Experts, coraz więcej Polaków wybiera kosmetyczny minimalizm. Co to oznacza?

Jak tłumaczy Agnieszka Skonieczna, aż 60 proc. konsumentów deklaruje, że woli posiadać mniej kosmetyków, ale lepszej jakości i bardziej dopasowanych do swoich potrzeb. Konsum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 11:17
StoryEditor
Rafał Brzoska ma pomysł na ułatwienie życia sprzedawcom. Z czego szef InPostu chce ich zwolnić?
Zespół ds. deregulacji, którym kieruje Rafał Brzoska przedstawił kolejny pomysł na to jak ułatwić życie przedsiębiorcom (fot. inPost)

Zespół ds. deregulacji gospodarki, którym kieruje Rafał Brzoska, szef InPostu przedstawił kolejny projekt, który ma uprościć działalność małych firm zajmujących się sprzedażą towarów i usług. Pomysł ten ma także wymiar ekologiczny, ponieważ przyczyni się do ograniczenia zużycia papieru.

Na stronie internetowej www.sprawdzamy.com, zbierającej pomysły na deregulację gospodarki, opracowywane przez zespół, któremu przewodniczy Rafał Brzoska została opublik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 09:14
StoryEditor
Ależ zaskoczenie! Dyskonty tracą klientów, hipermarkety na fali. Jak zmieniały się preferencje miejsc zakupowych Polaków w 2024 roku?
Rośnie częstotliwość zakupów w hipermarketach (fot. Shutterstock)

Dyskonty pozostają największym pod względem wydatków kanałem sprzedaży żywności w Polsce, ale w zeszłym roku straciły klientów. Przybyło ich w hipermarketach oraz sieciach convenience.

Tak wynika z danych firmy Proxi.Cloud, które publikuje „Rzeczpospolita”. Frekwencja w dyskontach w zeszłym roku spadła o 1,8 proc. w stosunku rocznym, ale już w hipermarketach z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 16:12