28.04.2024 / 09:00
StoryEditor

Platforma modowa Answear.com uruchomiła stacjonarny concept store marki PRM. Wkrótce ruszy concept store marki Answear

Występ inaugurujący działalność koncept store marki PRM (mat. prasowe)
Answear.com, platforma e-commerce oferująca modę i design, uruchomiła pierwszy punkt sprzedaży stacjonarnej ekskluzywnej marki PRM. Na 600 mkw. powierzchni sprzedażowej zaprezentowano selektywne portfolio marek high fashion, także tych, które do tej pory nie były dostępne w naszej części Europy.

Blisko 600 mkw. powierzchni pierwszego concept store PRM, zlokalizowanego w warszawskiej Fabryce Norblina, wypełniają sztuka, design i kultura, w tym muzyka, wraz z dedykowaną strefą winylową.

– Butik PRM nie będzie przypominał tradycyjnego sklepu. Postawiliśmy na autorską formułę concept store, w której miesza się moda z kulturą wyrażoną poprzez design, sztukę i muzykę. Oprócz wielu unikalnych marek, w naszym butiku można znaleźć m.in. kolekcję płyt winylowych. Dla klientów, którzy cenią sobie prywatność, oferujemy również zakupy z pomocą naszych stylistów w dedykowanej dla nich przestrzeni – komentuje Kamil Bajołek, dyrektor marki PRM.

Wizerunkowe znaczenie concept store

– Stacjonarny concept store jest dopełnieniem długofalowej strategii rozwoju marki PRM, przede wszystkim jej wizerunku; zarówno na rynku lokalnym, jak i arenie międzynarodowej, szczególnie europejskiej. Naszym założeniem jest płynna adaptacja wybranych trendów globalnych, ale również przedstawienie konsumentom międzynarodowym naszych lokalnych zasobów – dodaje Kaja Wrzeszcz, nowa dyrektor marketingu wizerunkowego marki PRM.

Stacjonarny concept store Answear

W maju, również w Fabryce Norblina, spółka uruchomi pierwszy concept store Answear. Na blisko 2000 mkw. przestrzeni handlowej klienci, poza zakupami z oferty marek premium, będą mogli skorzystać z interaktywnej przymierzalni, zakupowego concierge, punktu customizacji, a także ponadstandardowych.

Dla marek modowych, szczególnie luksusowych i o globalnej renomie, niezwykle ważne są fizyczna obecność oraz bezpośrednia interakcja z klientami, pozwalająca w pełni prezentować produkty. Z tego względu uruchamianie salonów sprzedaży jest naturalną decyzją spółki, która koncertuje się na premiumizacji swojej oferty.

Konsumenci wracają do przestrzeni offline

– Od czasu pandemii widzimy, jak zmienia się zachowanie konsumentów. Dostrzegamy pewne nasycenie doświadczeniami online, niektórzy klienci poszukują bardziej bezpośrednich wrażeń zakupowych w przestrzeni offline. Preferują oni fizyczne odwiedziny w sklepach, gdzie mogą zobaczyć i dotknąć danego produktu. Chcąc działać omnikanałowo i docierać szerzej do naszych klientów zdecydowaliśmy się na otwarcie pierwszych sklepów stacjonarnych – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Z racji na dużą skalę działalności spółki w e-commerce, udział sprzedaży stacjonarnej w całości przychodów nie będzie istotny, ale firma liczy na korzyści wizerunkowe i te wynikające z budowy bliższych relacji zarówno z dostawcami jak i konsumentami.

06.12.2024 / 21:52
StoryEditor
Seks, banany i inne kwiatki. Jakich produktów Glovo dostarczyło najwięcej zamawiającym w 2024 r.?
Na zdj. kurier Glovo w Gdańsku (fot. PaulSat/Shutterstock)

W mijającym roku Polacy chętnie sięgali po produkty codziennego użytku, ale także coraz odważniej eksplorowali mniej typowe kategorie, takie jak artykuły z sex shopów czy produkty do domu – wynika z badania przeprowadzonego przez Glovo w ramach raportu „Glovo Delivered 2024”. Okazuje się, że Polacy chcą zamawiać szybko i otrzymywać produkty ekspresowo, nie tylko pizzę czy zakupy spożywcze, ale również drapak dla kota lub spieniacz do mleka.

Dzięki badaniu „Glovo Delivered 2024" możemy poznać preferencje jedzeniowe i zakupowe Polaków i najciekawsze dane związane z zamawianiem jedzenia oraz innych produktów. Dzięki t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2024 / 09:10
StoryEditor
Krzysztof Apostolidis, Partner Center: Za granicą dobre wino można kupić w sklepie za kilka euro. Polacy też chcą mieć taką możliwość
02.12..2024 Wolbórz, n/z Partner Center fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl

- Jesteśmy optymistami, bo to, co robimy od lat, robimy dobrze. Nasz wzrost jest dwucyfrowy, szybszy niż rynek, chociaż wolumen zmniejsza się, ale oznacza to wzrost znaczenia produktów premium w naszym portfolio - mówi Krzysztof Apostolidis, prezes zarządu Partner Center.

Kończący się rok był dla rynku winiarskiego…

… trochę dobry, a trochę zły. Na pewno inny niż do tej pory. W ostatnich latach przyzwyczailiśmy się, że rynek wina rósł dosy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2024 13:53