28.04.2024 / 09:00
StoryEditor

Platforma modowa Answear.com uruchomiła stacjonarny concept store marki PRM. Wkrótce ruszy concept store marki Answear

Występ inaugurujący działalność koncept store marki PRM (mat. prasowe)
Answear.com, platforma e-commerce oferująca modę i design, uruchomiła pierwszy punkt sprzedaży stacjonarnej ekskluzywnej marki PRM. Na 600 mkw. powierzchni sprzedażowej zaprezentowano selektywne portfolio marek high fashion, także tych, które do tej pory nie były dostępne w naszej części Europy.

Blisko 600 mkw. powierzchni pierwszego concept store PRM, zlokalizowanego w warszawskiej Fabryce Norblina, wypełniają sztuka, design i kultura, w tym muzyka, wraz z dedykowaną strefą winylową.

– Butik PRM nie będzie przypominał tradycyjnego sklepu. Postawiliśmy na autorską formułę concept store, w której miesza się moda z kulturą wyrażoną poprzez design, sztukę i muzykę. Oprócz wielu unikalnych marek, w naszym butiku można znaleźć m.in. kolekcję płyt winylowych. Dla klientów, którzy cenią sobie prywatność, oferujemy również zakupy z pomocą naszych stylistów w dedykowanej dla nich przestrzeni – komentuje Kamil Bajołek, dyrektor marki PRM.

Wizerunkowe znaczenie concept store

– Stacjonarny concept store jest dopełnieniem długofalowej strategii rozwoju marki PRM, przede wszystkim jej wizerunku; zarówno na rynku lokalnym, jak i arenie międzynarodowej, szczególnie europejskiej. Naszym założeniem jest płynna adaptacja wybranych trendów globalnych, ale również przedstawienie konsumentom międzynarodowym naszych lokalnych zasobów – dodaje Kaja Wrzeszcz, nowa dyrektor marketingu wizerunkowego marki PRM.

Stacjonarny concept store Answear

W maju, również w Fabryce Norblina, spółka uruchomi pierwszy concept store Answear. Na blisko 2000 mkw. przestrzeni handlowej klienci, poza zakupami z oferty marek premium, będą mogli skorzystać z interaktywnej przymierzalni, zakupowego concierge, punktu customizacji, a także ponadstandardowych.

Dla marek modowych, szczególnie luksusowych i o globalnej renomie, niezwykle ważne są fizyczna obecność oraz bezpośrednia interakcja z klientami, pozwalająca w pełni prezentować produkty. Z tego względu uruchamianie salonów sprzedaży jest naturalną decyzją spółki, która koncertuje się na premiumizacji swojej oferty.

Konsumenci wracają do przestrzeni offline

– Od czasu pandemii widzimy, jak zmienia się zachowanie konsumentów. Dostrzegamy pewne nasycenie doświadczeniami online, niektórzy klienci poszukują bardziej bezpośrednich wrażeń zakupowych w przestrzeni offline. Preferują oni fizyczne odwiedziny w sklepach, gdzie mogą zobaczyć i dotknąć danego produktu. Chcąc działać omnikanałowo i docierać szerzej do naszych klientów zdecydowaliśmy się na otwarcie pierwszych sklepów stacjonarnych – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Z racji na dużą skalę działalności spółki w e-commerce, udział sprzedaży stacjonarnej w całości przychodów nie będzie istotny, ale firma liczy na korzyści wizerunkowe i te wynikające z budowy bliższych relacji zarówno z dostawcami jak i konsumentami.

05.11.2024 / 11:06
StoryEditor
Zalando raportuje w trzecim kwartale znaczny wzrost wolumenu sprzedaży GMV, przychodów oraz zysków
Siedziba Zalando w Berlinie w Niemczech (Shutterstock)

Platforma modowa Zalando podaje, że wolumen brutto sprzedaży towarów (GMV) w trzecim kwartale wzrasta o 7,8 proc. do 3,5 mld euro, przychody rosną o 5,0 proc. do 2,4 mld euro. Skorygowany zysk EBIT wzrasta z 23 mln euro do 93 mln euro w kwartale, co stanowi marżę 3,9 proc.

Zalando odnotowało w trzecim kwartale silny wzrost w obu wektorach wzrostu Business-to-Consumer (B2C) i Business-to-Business (B2B), napędzany rosnącym popytem konsumentów na tle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 09:56
StoryEditor
Raport: rośnie znaczenie kosmetyków w życiu konsumentów: cenią proste składy i zakupy online
Coraz popularniejsze są trendy, preferujące minimalizm oraz proste składy kosmetyków. Fot. Shutterstock

Raport na temat kluczowych trendów, zmieniających globalną branżę kosmetyczną, opublikował GXO Logistics. Badanie przeprowadzone wśród kilku tysięcy konsumentów w USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech ukazuje duże zmiany w decyzjach zakupowych konsumentów, jakie zaszły przez ostatnie pięć lat.

Zdaniem GXO, największego na świecie operatora logistyki kontraktowej, przychody szybko rozwijającej się globalnej branży kosmetycznej mają podwoić się do 758 mld dolarów w ciąg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. listopad 2024 14:21