Jak informuje firma, największym powodzeniem w tymczasowym sklepie Shein cieszyły się kosmetyki z linii Sheglam. Bestsellerami okazały się rozświetlacze, róże w płynie i błyszczyki do ust.
Klienci chętnie kupowali też akcesoria domowe, zwłaszcza świeczniki i organizery. Trzecią najczęściej wybieraną przez klientów pop-up store kategorią były ubrania wieczorowe, takie jak np. mała czarna czy crop-topy wykończone cekinami.
Shein przyciągnął tysiące klientów
– Ponad 14 tys. gości w pop-up store Shein to dla nas prawdziwy sukces, ale i zobowiązanie. Sympatia polskich konsumentów motywuje nas do dalszego rozwijania się i dostarczania produktów spełniających ich oczekiwania – komentuje Marion Bouchut, dyrektorka komunikacji na rynek europejski w Shein.
– Po sukcesie warszawskiej lokalizacji, marka planuje odwiedzić inne miasta Polski. O kolejnych otwarciach pop-up store Shein będziemy informowali na bieżąco – dodaje.
Shein to globalny gigant branży mody online, założony w 2008 r. w Chinach przez Chrisa Xu. Firma szybko zdobyła popularność dzięki strategii sprzedaży fast fashion, oferując klientom szeroki asortyment odzieży, akcesoriów i produktów kosmetycznych w niskich cenach.