28.09.2024 / 11:58
StoryEditor

Pepsi naśladuje rywala. Wchodzi w branżę alkoholową tak samo jak Coca-Cola

Pepsi wchodzi w branżę alkoholową (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

PepsiCo wchodzi do branży napojów alkoholowych Ready to Drink (RTD). Nowy produkt łączy Pepsi Max w jednej puszce z rumem Captain Morgan. To strategiczne posunięcie wpisuje się w dynamicznie rozwijający się segment RTD, który zyskuje popularność wśród konsumentów.

Rynek gotowych napojów alkoholowych przeżywa obecnie swój rozkwit, co napędza działania marek takich jak Captain Morgan i Pepsi. Wprowadzenie na rynek tego produktu jest pier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.09.2024 / 18:12
StoryEditor
LPP wykorzystuje prądy wznoszące. Zysk operacyjny przekroczył 1 mld zł. Są środki na ekspansję
W okresie od maja do końca lipca br. LPP otworzyło 122 nowe sklepy, z czego większość pod szyldem marki Sinsay (mat. prasowe)

W drugim kwartale 2024 r. wpływy ze sprzedaży LPP przekroczyły 5 mld zł, co pozwoliło zakończyć pierwsze półrocze z przychodem na poziomie 9,3 mld zł (+13,3 r/r). Istotny wpływ na bilans pierwszego półrocza miało utrzymanie marż na poziomie ponad 52 proc. W rezultacie zysk operacyjny LPP zwiększył się o 22 proc. w porównaniu do ubiegłego roku, przekraczając 1 mld zł.

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży w obu kanałach to efekt realizowanej strategii omnichannel, wspieranej przez rozbudowę sieci sprzedaży i rozwój aplikacji mobilnych.

W okresie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2024 / 08:36
StoryEditor
Wielka woda w południowej Polsce. Zalane sklepy, przedsiębiorcy organizują pomoc dla powodzian [AKTUALIZACJA]
Woda zalała południe Polski (źródło: Salling Group, Muszkieterowie)

Południe Polski jest pod wodą. Niestety, są już pierwsze ofiary śmiertelne, a tysiące ludzi straciły dorobek życia. Powódź to problem dotykający każdego na zalanych terenach, w tym również branżę handlową, z pracownikami sklepów na czele. Najwięksi detaliści zapowiadają już pomoc dla powodzian, a niektórzy będą musieli remontować lub wręcz odbudowywać sklepy, by ochronić miejsca pracy. Na portalu wiadomoscihandlowe.pl będziemy Was informować na bieżąco o rozwoju sytuacji.

Uwaga! Artykuł będzie aktualizowany. Pamiętaj o konieczności odświeżenia strony w przeglądarce.

W poniedziałek rano rozpoczęło się nadzwyczajne posiedzenie rządu. Rada M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. wrzesień 2024 12:00