18.11.2021 / 20:37
StoryEditor

Starbucks i Amazon Go łączą siły i otwierają wspólne sklepy

Pierwszy sklepo-bar otwarty przez Starbucks we współpracy z Amazon Go (Nation‘s Restaurant News)
Placówki, z których pierwsza ruszyła 18 listopada umożliwiają odbiór napojów zamówionych wcześniej przez aplikację Starbucks. Ale to tylko jedna z opcji.

Jak czytamy na stronie nrn.com (Nation's Restaurant News), klienci mogą też wejść do takiego punktu skanując aplikację Amazon lub kartę kredytową, wybrać coś z oferownego w nim ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 11:37
StoryEditor
Karol Kamas, Pluxee: Przed nami przetasowania na rynku benefitów pracowniczych, którego wartość to już 20 mld zł
Karol Kamas, chief product & marketing officer oraz członek zarządu w Pluxee Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

- Struktura benefitów pracowniczych istotnie się zmienia. Kiedyś oczywiście karta sportowa i ubezpieczenie medyczne były topowymi benefitami, natomiast teraz dochodzi do pewnego przetasowania - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Karol Kamas, chief product & marketing officer oraz członek zarządu w Pluxee Polska, podkreślając, że istotną tego przyczyną są zmiany prawne.

- Patrzymy na retail jako kategorię w kontekście partnerstwa, bo wydaje mi się, że modele które budujemy są na zasadzie win-win. My jako Pluxee działamy w modelu B2B, jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 15:49
StoryEditor
Rafał Cieślakowski, Studenac: Studenac jest siecią, która najbardziej wdraża nowe technologie w Chorwacji [RETAIL TRENDS]
Rafał Cieślakowski, chief commercial officer, Studenac, był gościem Retail Trends 2025 (fot. Przemyslaw Blechman)

Rafał Cieślakowski, chief commercial officer, Studenac, wziął udział w debacie pt. “Strategie asortymentowe. Konsumenci i technologie kreują nowe możliwości w sektorze FMCG”, w której opowiedział o wdrażaniu nowych technologii w chorwackim handlu.

Konsumenci w Chorwacji są inni niż w Polsce, co jest spowodowane wejściem do Unii Europejskiej i tempem rozwoju. Jeszcze kilka lat temu rynek był bardzo monopolistyczny, fun...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2025 21:32