Działający w częstochowskiej Galerii Jurajskiej, salon marki Bershka diametralnie zmienił oblicze. Sklep ma teraz większą powierzchnię i funkcjonuje w oparciu o nowy koncept wizerunkowy sieci. Zmodernizowany sklep cechuje naturalna architektura, która pozwala wyraźniej wyeksponować produkty, które są w nich oferowane.
Kasy samoobsługowe i ekrany LED w salonach sieci Bershka
Zastosowano w nim także nowe rozwiązania technologiczne w tym ekranami LED, na których można śledzić najnowsze kampanie oraz kasy samoobsługowe, które usprawniają zakupy. W tym miejscu warto wspomnieć, że firma Inditex wcześniej wprowadziła kasy samoobsługowe do sklepów sieci Zaraz praz Pull & Bear.
Salon powstały zgodnie z nowym konceptem wyróżnia także oferta. Marka Bershka, funkcjonująca na skrzyżowaniu technologii, muzyki i mediów społecznościowych sprzedaje produkty w ramach trzech głównych linii skierowanych do kobiet, mężczyzn oraz do nastolatek (BSK). Dopełnieniem podstawowej oferty są m.in edycje limitowane i szereg różnorodnych kolekcji na licencji.
Jeśli chodzi o obecność firmy Inditex w Galerii Jurajskiej, to poza salonem marki Bershka w obiekcie działają także sklepy Stradivarous (także w nowym koncepcie, otwarty po remoncie latem ub.r.), Zara i Massimo Dutti. – Cieszy nas, że Inditex rozwija się w obiekcie, wprowadzając nowe koncepty. Modernizacja Bershki to ważne wydarzenie dla Jurajskiej oraz dla lokalnego rynku. Tym bardziej, że jest to sklep należący do grona najpopularniejszych i najchętniej odwiedzanych przez klientów – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Ile sklepów działa w Galerii Jurajskiej?
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Obiekt działa od 2009 r. Znajduje się w nim 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Operatorem spożywczym jest w nim Biedronka.
– Rozwój Galerii Jurajskiej oparty jest w dużej mierze na unikalnej na północy województwa śląskiego ofercie, zwłaszcza modowej i lifestylowej. Wiele topowych marek dostępnych w regionie jest dziś wyłącznie u nas. Fakt, że od teraz w propozycji obiektu pojawia się nowy koncept handlowy Bershka sprawia, że Jurajska zyskuje kolejny wyróżnik – podkreśla Anna Borecka.