19.10.2024 / 12:01
StoryEditor

Gdzie można kupić najtańsze znicze na Dzień Wszystkich Świętych? Zbadaliśmy ceny w Biedronce, Dino, Lidlu i kilku innych sieciach sieciach handlowych

Zbadaliśmy ceny zniczy w największych sieciach handlowych (fot. Shutterstock)

Już za niecałe dwa tygodnie Dzień Wszystkich Świętych. Przeanalizowaliśmy, ile kosztują znicze i produkty, które są niezbędne 1 listopada. Sprawdziliśmy gazetki promocyjne siedmiu wiodących sieci handlowych w kraju. Poza czterema dyskonterami: Biedronką, Lidlem, Netto i Aldi, wzięliśmy też pod lupę Dino, Auchan i Carrefour.

Biedronka, w gazetce promocyjnej poświęconej wyłącznie zniczom i produktom związanym z Dniem Wszystkich Zmarłych, obowiązującej od 7 października oferuje wkłady olejowe do znicz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 13:13
StoryEditor
Netto zapowiada "kolejne dekady" rozwoju na polskim rynku. Dyskontowa sieć z ambitnymi planami
Na zdj. sklep sieci Netto (źródło: mat. prasowe Netto Polska)

Netto ma obecnie w Polsce ok. 660 sklepów, a do końca 2028 r. zamierza zwiększyć sieć do 1 tys. placówek handlowych. Firma kilka dni po ogłoszeniu ambitnej strategii rozwoju na naszym rynku rozpoczęła "świętowanie" 29-lecia działalności w Polsce, wprowadzając z tej okazji specjalne promocje i uruchamiając kampanię marketingową.

- Z dumą patrzymy na dotychczasowe osiągnięcia, jednocześnie z wielkim optymizmem spoglądając w przyszłość. Z okazji 29-lecia działalności, dziękujemy wszystkim naszym klientom ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 12:02
StoryEditor
Ruszył pierwszy sklep Reserved w nowym koncepcie! Zobacz, czym różni się od starszych salonów [GALERIA]
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)

W warszawskim centrum handlowym Wola Park otwarto sklep Reserved w odświeżonej odsłonie. Jest to trzeci taki sklep na świecie po Mediolanie i Londynie. Do tego w galerii otwarto lokal polskiej marki okularowej Muscat oraz salon marki Briju.

Salon Reserved w CH Wola Park jest pierwszym w Polsce lokalem znanej marki odzieżowej zrealizowanym w nowym, unikatowym koncepcie. Obecny jest on póki co tylko w trzech s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. październik 2024 15:50