06.03.2024 / 12:22
StoryEditor

Netto testuje dyskonty convenience Netto Express. "To nie jest nowy 7-Eleven"

Dyskont convenience Netto Express w Kopenhadze (fot. Salling Group/LinkedIn)
Sieć Netto niedawno zakończyła pilotaż hard dyskontów Basalt, decydując o wygaszeniu tego konceptu, a teraz testuje już kolejne rozwiązanie - dyskonty convenience Netto Express. Operator na razie sprawdza potencjał nowego typu sklepów w jednej lokalizacji w Danii, ale warto przypomnieć, że Netto romansowało już z kompaktowymi dyskontami dedykowanymi szybszym zakupom także w Polsce - choć w innej formule.

Dodanie frazy "Express" do nazwy sieci jednoznacznie wskazuje, jakie misje zakupowe mają być realizowane w nowej placówce. Pierwszy Netto Express wystartował ok. dwa mie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 09:38
StoryEditor
Wiemy, ile sklepów otworzy Lewiatan w 2025 roku. Pod względem liczby placówek może zbliżyć się do... Biedronki
Na zdj. sklep sieci Lewiatan (fot. Karolis Kavolelis/Shutterstock)

Sieć sklepów Lewiatan na koniec 2024 r. liczyła 3255 lokalizacji. To oznacza, że urosła o 26 placówek w porównaniu z rokiem wcześniejszym. Plany na 2025 r. są znacznie bardziej ambitne.

Lewiatan zdradza, że w ciągu minionych 12 miesięcy uruchomił 231 sklepów (wzrost netto jest skromniejszy w związku z towarzyszącymi temu zamknięciami placówek). Przyniosło to si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 19:09
StoryEditor
Niemal 30 nowych marek na polskim rynku handlowym! Jakie nowe sieci pojawiły się w Polsce w 2024 r.?
W 2024 r. w Polsce przybyło ponad 500 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Na rynku zadebiutowało też blisko 30 nowych marek (fot. Shutterstock)

W ubiegłym roku w Polsce do użytku oddane zostało ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlowej. Eksperci z Cushman & Wakefield podkreślają, że jest to najlepszy wynik od blisko dekady. Duża aktywność deweloperów szła w parze z rosnącym zainteresowaniem naszym rynkiem ze strony właścicieli marek, z których blisko 30 zdecydowało się zadebiutować nad Wisłą.

W 2024 roku deweloperzy dostarczyli na polski rynek handlowy 530 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Z danych Cushman & Wakefield wynika, że lepszy pod tym względem b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 01:20