22.10.2024 / 12:32
StoryEditor

Netto po nowemu. CEO Netto Polska Brian Olesen oprowadził nas po sklepie w formacie 4.0 i opowiedział o zmianach [WYWIAD + GALERIA]

Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Jak wygląda sklep Netto w nowym koncepcie 4.0, który ma pomóc sieci w szybkiej ekspansji w Polsce? Co zmieniło się w dyskoncie w porównaniu z poprzednimi formatami? Opowiedział o tym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska.

Netto testuje dwa sklepy w nowym formacie 4.0. Jesteśmy w Grodzisku Mazowieckim, w jednym z tych dyskontów. Jakie znajdziemy tu nowości?

Koncept 4.0 powstał w ciągu kilku mi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.02.2025 / 08:00
StoryEditor
Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Udało nam się wyprzedzić rynek o kilka punktów procentowych. To był drugi, trudny rok z rzędu
Sławomir Leszczyński, Makro Polska (mat. prasowe)

Fragment obszernego wywiadu ze Sławomirem Leszczyńskim, członkiem zarządu i dyrektorem pionu handlowego w Makro Polska, poświęcony sytuacji na niezależnym rynku gastronomicznym. W niektórych miesiącach mieliśmy do czynienia raczej ze stagnacją niż zdrowym wzrostem – mówi menedżer.

Jak wygląda sytuacja na rynku? Jakie są kluczowe wyzwania z nią związane?

Zacznijmy od gastronomii. Rozpatrujemy ją z perspektywy oczekiwań, jakie mieliśmy na początku 2024...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 13:14
StoryEditor
Likwidacja urzędu Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców? Jest oświadczenie
Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców, została powołana na tę funkcję pod koniec czerwca 2024 r. (fot. mat. prasowe)

Od kilku tygodni krąży w branży pogłoska, jakoby miał być zlikwidowany urząd Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców. Wreszcie jest oświadczenie w tej sprawie.

Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców, wydała komunikat, w którym informuje, co będzie dalej z urzędem działającym zaledwie od 2018 r. 

W zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:16