22.10.2024 / 12:32
StoryEditor

Netto po nowemu. CEO Netto Polska Brian Olesen oprowadził nas po sklepie w formacie 4.0 i opowiedział o zmianach [WYWIAD + GALERIA]

Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Jak wygląda sklep Netto w nowym koncepcie 4.0, który ma pomóc sieci w szybkiej ekspansji w Polsce? Co zmieniło się w dyskoncie w porównaniu z poprzednimi formatami? Opowiedział o tym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska.

Netto testuje dwa sklepy w nowym formacie 4.0. Jesteśmy w Grodzisku Mazowieckim, w jednym z tych dyskontów. Jakie znajdziemy tu nowości?

Koncept 4.0 powstał w ciągu kilku mi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 10:15
StoryEditor
Benefity w sektorze MŚP to nie tylko sposób na zwiększenie motywacji kadr. Budują też wizerunek pracodawcy
Benefity pozapłacowe przyczyniają się do redukcji stresu (fot. Shutterstock)

Dla niemal połowy pracodawców z sektora MŚP benefity to sposób na zwiększenie motywacji i efektywności zespołów - wynika z badania zrealizowanego przez Instytut Keralla Research na zlecenie VanityStyle. Jakie jeszcze korzyści z oferowanFlagsia pracownikom świadczeń pozapłacowych dostrzegają mikro, mali i średni przedsiębiorcy?

Jak wynika z danych zebranych na zlecenie VanityStyle, już 92 proc. firm z sektora MŚP oferuje benefity. Główną korzyścią wynikającą z przyznawania świadczeń pozapłacowych, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:51
StoryEditor
Donald Trump grozi wprowadzeniem 200-proc. cła na alkohol z Unii Europejskiej! Wojna handlowa USA-UE rozkręca się
Na zdj. piwo Trump 2 First Blood produkowane w Ukrainie (fot. Bumble Dee/Shutterstock)

Donald Trump zagroził wysokimi cłami importowymi na wszystkie wina, szampany i inne napoje alkoholowe z Francji oraz innych krajów Unii Europejskiej. Prezydent Stanów Zjednoczonych sugeruje, że mogą one zostać wprowadzone szybko i sięgać nawet 200 proc.

"Unia Europejska, jedna z najbardziej wrogich i nadużywających opodatkowania oraz ceł instytucji na świecie, która została utworzona wyłącznie w celu wykorzystywania Stanów Zjed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 12:50