22.10.2024 / 12:32
StoryEditor

Netto po nowemu. CEO Netto Polska Brian Olesen oprowadził nas po sklepie w formacie 4.0 i opowiedział o zmianach [WYWIAD + GALERIA]

Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska oprowadził nas po testowym sklepie sieci w formacie 4.0 (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Jak wygląda sklep Netto w nowym koncepcie 4.0, który ma pomóc sieci w szybkiej ekspansji w Polsce? Co zmieniło się w dyskoncie w porównaniu z poprzednimi formatami? Opowiedział o tym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska.

Netto testuje dwa sklepy w nowym formacie 4.0. Jesteśmy w Grodzisku Mazowieckim, w jednym z tych dyskontów. Jakie znajdziemy tu nowości?

Koncept 4.0 powstał w ciągu kilku mi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 20:07
StoryEditor
Unilever sprzedaje dwie marki spożywcze. Ich nowy właściciel zobowiązał się, że niektóre wyroby będzie produkował w Polsce
Unilever sprzedaje dwie kolejne marki spożywcze - Unox oraz Zwan. Firma dostała wiążącą ofertę na ich zakup (fot. Shutterstock)

Koncern Unilever pozbywa się dwóch kolejnych kultowych marek ze swojego portfolio. Na sprzedaż idą brandy doskonale znane w Holandii i Belgii. Oba trafią w ręce jednego nabywcy - Grupy Zwaneneberg Food, która zobowiązała się, że część jej produkcji będzie powstawać w fabryce koncernu Unilever działającej w Poznaniu.

18 grudnia Unilever ogłosił, że otrzymał wiążącą ofertę od holenderskiej Zwanenberg Food Group na przejęcie przez nią marek Unox i Zwan. Każda z nich jest w portfolio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 09:59
StoryEditor
Czy Biedronka albo Lidl kupią rządowe masło? „Klienci nie zobaczą różnicy w cenie”
Biedronka czy Lidl kupią rządowe masło? „Klienci nie zobaczą różnicy w cenie” (fot. Shutterstock)

Z powodu zwyżkujących cen masła rząd zapowiedział interwencję na rynku. Porozmawialiśmy z Jakubem Oliprą, starszym ekonomistą z Departamentu Analiz Makroekonomicznych banku Credit Agricole o tym czemu masło drożeje, czy 1000 ton produktu wyprzedanych z RARS ma szansę to zmienić i kto je kupi?

W grudniu ceny masła osiągają rekordowe poziomy w tym roku. Zanotowano 20 proc. wzrostu rok do roku (dane GUS). Z tego powodu polski rząd zdecydował się zainterweniować w tej sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:38