16.07.2020 / 17:21
StoryEditor

Napoje Starbucks odpowiadają za 80 procent wzrostu kategorii kaw Ready to Drink w Polsce

Sieci sklepów, które nie posiadają w ofercie kaw na zimno Starbucks, zwyczajnie nie wykorzystują istotnej szansy biznesowej. W tych sklepach kategoria kaw na zimno RTD rozwija się nawet 6-krotnie słabiej niż w innych kanałach sprzedaży – mówi w rozmowie z portalem www.wiadomoscihandlowe.pl Roman Jawczak, Commercial Manager w firmie Arla Foods.

Jak wygląda obecnie kategoria kawy mrożonej w Polsce?

Kategoria kaw RTD (Ready to Drink) na zimno to najszybciej rosnąca kategoria napojów na polskim rynku. To młoda kate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2024 22:16