23.04.2024 / 17:16
StoryEditor

Na polskim rynku debiutuje nowa sieć sklepów convenience. Znamy szczegóły

Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)fot. Fot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Firma Cortez, właściciel sieci sklepów monopolowych, stworzyła nowy szyld. Pierwszy sklep conveniece pod marką Delikatesy Twister został uruchomiony w Prądocinie pod Bydgoszczą. Czym nowy gracz chce przekonać do siebie klientów? Jak wyglądają plany rozwoju sieci?

Sklep Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą ma blisko 100 mkw. powierzchni. Placówka zatrudnia ośmiu pracowników. Liczba SKU to ok. 3 tys. pozycji.

Co oferują Delikatesy Twister?

Jak wskazują przedstawiciele firmy Cortez, asortyment pierwszych Delikatesów Twister jest zróżnicowany, ze znaczącym udziałem wyrobów rzemieślniczych. Szyld ma się wyróżniać na tle konkurencji w regionie i dynamicznie odpowiadać na bieżące trendy żywieniowe. Nie jest wykluczone, że liczba SKU jeszcze wzrośnie.

Eliza Kacperek, partners manager, dyrektor do spraw rozwoju sieci i kontaktu z partnerami w firmie Cortez, podkreśla, że sklep Twister jest zaprojektowany w taki sposób, żeby wszystkie kategorie produktowe można było optymalnie wyeksponować.

Dodaje ona, że jeśli chodzi o wyposażenie sklepu, to szczególną wagę warto zwrócić na piekarnik konwekcyjny, który używa wentylatora do cyrkulacji gorącego powietrza wewnątrz komory piekarnika. Dzięki temu opiekanie przygotowywanego na miejscu mięsa jest szybsze i bardziej równomierne.

Czym wyróżniają się Delikatesy Twister na tle konkurencji?

Delikatesy Twister mają wyróżniać się starannie dobranym wystrojem wnętrza i funkcjonalnym układem sklepowych regałów. – Kładziemy duży nacisk na estetykę oraz na schludność i czystość placówki, jak również całego obszaru wokół lokalu. Dzięki temu tworzymy przyjazną atmosferę zakupową, która przyciąga klientów i zachęca ich do ponownych odwiedzin naszego sklepu – komentuje Eliza Kacperek.

– Jednak do zakupów zachęcamy nie tylko samą estetyką. Duży nacisk kładziemy na produkty świeże i dbamy o ich wysoką jakość. Są one przez nas odpowiednio selekcjonowane i eksponowane – dodaje.

Jakie są plany rozwoju sieci Delikatesów Twister?

Obecnie firma Cortez analizuje działalność pierwszego sklepu Delikatesy Twister w celu dokładnej oceny jego wydajności i efektywności. – Wynik tej analizy pozwoli nam opracować skuteczną strategię dalszego rozwoju i doskonalenia działalności, zarówno wewnątrz sieci, jak i w ramach oferty franczyzowej – podsumowuje Eliza Kacperek.

24.06.2024 / 13:41
StoryEditor
Frisco rozszerza ofertę produktów dla zwierząt. "Chcemy umocnić naszą pozycję lidera"
Frisco rozszerza ofertę produktów dla zwierząt (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Supermarket internetowy Frisco rozszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Teraz kategoria obejmuje 750 pozycji, a wśród bogaty nich wybór karm suchych, mokrych oraz przysmaków.

Należący do Grupy Eurocash sklep internetowy Frisco rozszerza ofertę produktów dla zwierząt domowych. W wyniku badania przeprowadzonego na grupie ponad 1000 klientów, firma post...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 14:31
StoryEditor
Kto zadba o to, by Polacy mieli co jeść i pić w razie wojny? Jest projekt ustawy, która to określa
Projekt ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej nakłada na samorządy obowiązek zatroszczenia się o magazyny, w których przechowywane będą zapasy żywności i wody dla lokalnej społeczności na siedem dni (fot. Shutterstock)
Projekt ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej ujrzał światło dzienne. Zakład on m.in. powstanie magazynów na zapasy żywności i wody w każdej gminie i powiecie w kraju. Jak duże zapasy tych produktów miałyby się w nich znaleźć?

Rządzący przedstawili projekt ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, o której w ostatnim wywiadzie dla "Wiadomości Handlowych” wspominał generał Waldemar Skrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 03:26