12.06.2024 / 14:47
StoryEditor

MediaMarkt remontuje elektromarkety w Polsce. Sieć optymalizuje powierzchnię i tworzy specjalne strefy zakupowe

MediaMarkt po remoncie (fot. mat. prasowe)
MediaMarkt po remoncie (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
MediaMarkt po remoncie (fot. mat. prasowe)
MediaMarkt (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
MediaMarkt po remoncie (fot. mat. prasowe)
MediaMarkt (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
MediaMarkt po remoncie (fot. mat. prasowe)
MediaMarkt po remoncie (fot. mat. prasowe)
MediaMarkt po remoncie (fot. mat. prasowe)
W miniony weekend sieć MediaMarkt otworzyła 10 sklepów po przebudowie. Sieć wskazuje, że portfolio placówek "zostało dostosowane do zmieniających się standardów rynkowych i wymagań klientów". Co zmieniło się w marketach?

MediaMarkt tłumaczy, że odświeżony został wizerunek sklepów. Zoptymalizowano także powierzchnię sal sprzedażowych. Towarzyszyło temu wprowadzenie "nowoczesnych rozwiązań marketi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 09:30
StoryEditor
Aby wejść do tego sklepu spożywczego, trzeba "zapłacić". Ruszyły testy zaskakującego rozwiązania

Czy klienci powinni płacić już za samo wejście do sklepu? Zdaniem sieci Aldi - tak. Firma pilotażowo w jednej ze swoich placówek zaczęła pobierać opłatę już na tym etapie zakupów. O co w tym chodzi?

O sprawie donosi "Polish Express", a testy Aldiego prowadzone są w jednym ze sklepów autonomicznych Aldi Shop&Go we wschodnim Londynie. Klienci za wejście do sklepu płacą 10 f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 11:43
StoryEditor
DM drogerie to niekwestionowany lider rynku niemieckiego. Wirtualny spacer po najnowszym koncepcie
Drogeria dm w nowym koncepcie

Niemiecki gigant drogerii DM wyprzedza sprzedawców detalicznych żywności w Europie Środkowej. Innowacyjne strategie w handlu detalicznym skoncentrowanym na zdrowiu, rozwiązania wielokanałowe, a także nowe projekty sklepów wyznaczają nowe standardy poza segmentem drogerii.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 15:09